|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets... |
Op zijn forum kan je stemmen.
laatste tussenstand (getal = aantal stemmen):
17 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
12 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix)
12 Cass & Slide - Perception (New vocal mix)
12 Kamaya Painters - Far From Over
11 Billie Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
10 BT- Mercery and Solace (BT 12'' mastermix)
9 Salt Tank - Eugina (Michael Woods remix)
9 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand chillas mix)
8 Nalin & Kane - Open Your Eyes
7 Ballroom - 4 Am (Marc O' Tool remix)
7 Lange - I Believe (Dj Tandu remix)
6 Rui da Silva - Touch Me
5 Cabala - Dark Blue
4 Solar Stone - Solarcoaster
4 Tiesto - Sparkles
4 Coast 2 Coast ft. Discovery - Home
4 Chiller Twist - Strings Ultd. (Shelley mix)
3 Max Graham - Airtight
3 Gouryella - Walhalla
3 BT - Dreaming (Lucid's 12"mix)
2 Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
2 Starecase - Faith (Loafer remix)
1 Marc Vision - Time Gate
1 Yahel & Dj Miss T - Going Up
1 Tasexperience -Tantrix
1 Jericho - Personal Reflecxion
1 Mekka - Diamondback
1 Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs mix)
Releaseparty nog altijd niet uitverkocht, is dan ook geen reclame voor gemaakt. Lijkt me nog altijd de betere keuze: niet als sardientjes in een blik opeengepakt wat ongetwijfeld het geval gaat zijn in een Belgische club en geen hitjespubliek.
/me thinks back at Dutch Dimension 020202 
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
|