Registered: Nov 2004
Live videos
Kan någon tipsa om bra live vidoes från DJ's, typ som PVd @ love parade mm. mm. Där man får se mixarna och det inte är klippta versioner, Skulle gärna även se filmer där man får se dj'n när han jobbar och att de inte visar publiken och annat ointressant så mycket, någon som kan tippsa om sånna här filmer?
Dec-27-2004 14:24
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Jag har aldrig sett nån video där dom enbart har fokuserat på DJn... Och jag har sett en hel del... Den enda jag kommer att tänka på rak arm så här e Dave Clark Live på Impulz 2001-02-17 där man får se hur jäkla säker den killen är !
Här har du en lista på dom live vids jag har... har dock inte uppdaterat den listan sen den 7e februari Så de finns väl nåt 10-tal vids till
Har heller inte listat mina egna live vids. http://medlem.spray.se/djstevie/vid...rance4ever).htm
quote:
Originally posted by RebeL9
för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q
Tycker fortfarande att det kunde vara kul att se på när han jobbar, speciellt om det är skillade dj's!
Dec-29-2004 11:35
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
personligen gillar jag mer videor med abstrakta mönster (typ demo)
hehe..
har ett gäng videor... kolla upp mig på DC
Dec-29-2004 16:05
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
finns ju en del turntable videos.. men det är ju inte direkt trance som spelas i dem.
sök i google på "turntable videos" eller liknande så får du nog upp en del
http://www.topdjgear.com/djvideos.html
Last edited by Funfrock on Dec-29-2004 at 17:27
Dec-29-2004 17:20
Christian Ö.
Make U Mine
quote:
Originally posted by jofawe
personligen gillar jag mer videor med abstrakta mönster (typ demo)
hehe..
har ett gäng videor... kolla upp mig på DC
Vilken hub sitter du på samt vilket nick?
Dec-29-2004 17:29
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Chrill
Vilken hub sitter du på samt vilket nick?
ancient och så har jag [bbb] å bor i [växjö] å kallar mig jofawe
Dec-29-2004 23:47
Christian Ö.
Make U Mine
quote:
Originally posted by jofawe
ancient och så har jag [bbb] å bor i [växjö] å kallar mig jofawe
Vad är det för adress till huben?
Dec-30-2004 00:56
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Chrill
Vad är det för adress till huben?
Iof är vi är det inte tillåtet att snacka filesharing på TA men jag kan säga iaf att ancient är lite småknepig att få tillträde till. Hårda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen håller måtten... Tillräckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger på nu vilket dom snart höjer till 80.
Man är även tvungen att ansöka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit är fan bästa huben i mitt tycke. Första att gå över en total share på 300TB
Kanske finns möjlighet att jag nästa år kan dela med mig av material från en inspelning där jag hade monterat en kamera vid DJ båset som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar...
Originally posted by SteveTranz4ever
Iof är vi är det inte tillåtet att snacka filesharing på TA men jag kan säga iaf att ancient är lite småknepig att få tillträde till. Hårda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen håller måtten... Tillräckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger på nu vilket dom snart höjer till 80.
Man är även tvungen att ansöka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit är fan bästa huben i mitt tycke. Första att gå över en total share på 300TB
Kanske finns möjlighet att jag nästa år kan dela med mig av material från en inspelning där jag hade monterat en kamera vid DJ båset som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar...
Ja, Ancient är klart bäst, kom nyligen in där igen efter en massa krabb och storkar men jag kan ge ett tips, ladda hem den specialversionen av DC++ som Ancient släppt (som inte Hashar filerna en gång i timmen) så kommer man in utan att ha lösenord och krabb...
Men som sagt [bbb][växjö]Jofawe är jag där.
Fast jag sitter inte där så jätteofta
Ni kan ju även söka efter videona, ska posta en liten lista här sen.. hehe.
STEVE.. ge oss det NU .. måste ha dem detta året! :P
thihi