Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ja ik heb voor kont tieten hooft gekozen, waarom omdat ik dat gewoon doe.. waarom uuh.. ben al een tijd niet meer naar mijn therapeut geweest dus k zou het andwoord er eigenlijk niet op weten.. ik vind denk ik ook lekkere kont belangrijker dan mooie/grote tieten, oei gewaagde opmerking..
Dec-04-2001 19:35
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by TimeportE ja ik heb voor kont tieten hooft gekozen, waarom omdat ik dat gewoon doe.. waarom uuh.. ben al een tijd niet meer naar mijn therapeut geweest dus k zou het andwoord er eigenlijk niet op weten.. ik vind denk ik ook lekkere kont belangrijker dan mooie/grote tieten, oei gewaagde opmerking..
laatste punt bennik met je eens...kontjes rulen!
owja...enne de volgorde--->> hoofd-kont-tieten
Dec-04-2001 19:38
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Tieten
Kont
Da was m
Dec-04-2001 19:40
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
mmm voor mij is kontje wel heel belangrijk.. t liefst zo groot mogelijk..
Ik heb gekozen voor de 'van boven naar beneden look'. Maar ik moet zeggen dat dit per vrouwtje kan verschillen. Als ik te laat kijk en ze is al voorbij kijk ik graag nog ff naar het lekkere kontje.
Er zijn ook vrouwtjes die zo'n lekker hoofd hebben dat het niet uitmaakt of ze een mooie kont of tieten hebben..tenzij dit erg uit de hand loopt natuurlijk
Dec-04-2001 19:48
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
lippen, ogen en verder kijk ik niet want dan is ze al te dichtbij om t goed te zien whehe
Dec-04-2001 19:58
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Hoofd
Tieten
Kont
Dec-04-2001 20:09
Blik
The Almighty Blik
hoofd kont tieten
ze kan nog zo'n lekker lichaam hebben, als ze een gruwelijke kutkop heeft komt haar tong bij mij niet naar binnen
noukijk, nou had ik het der gister nog over......als ik op CS loop kijk ik altijd naar de lekkere kontjes, die zijn zooooooooooo geil...maarja.......dan komen de tieten.......en als klap op de vuurpijl zo'n rotte kop.......DAS KUT!!!
..............maar ik kijk ook altijd naar het schaambeen van de vrouw, en als ze een liplees broek aan hebben dan is dat altijd maar mooi meegenomen
Dec-04-2001 20:58
Gekhous
Supreme tranceaddict
hangt van richting af... als ze richting my komt lopen zeg maar, dan ga ik natuurlijk niet eerst wachten tot ze voorbij is om dr kontje te kijken...
dus...
meisje mijn richting op:
koppie, tietjes, kontje
meisje andere richting op:
kontje, koppie, tietjes