|
Längtar som aldrig förr...
En fråga bara, till Andreas främst - jag och en polare tänkte ta med oss en DV-kamera och mikrofon in - vi ska filma och göra ett litet musikreportage till ett skolarbete i skolan, då tänkte vi också få med några intervjuer, främst av det "vanliga" folket som är där för R&B:n och what not för att se om de varit inne och kikat på EDM-golvet, om de gillade det som spelades där och om de skulle kunna tänka sig att besöka en renodlad EDM-fest någon gång i framtiden....skulle detta vara okej?
Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid dörren för att vi har kamera och mic... :|
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|