|
Jäkla lustigt...tänkte precis starta en ny tråd om ny musik, men såg denna hehe. Jag har verkligen inte hängt med sista tiden med ny musik så jag tänkte oxå fråga vad som gäller just nu, i trance och house-väg...
_______________________________________________
EDIT:
Givetvis ska jag önska dig välommen tillbaks oxå!!!
-----------------------------------------------

___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman
Last edited by Snakebyte on May-07-2005 at 00:00
|