|
|
|
|
 |
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
|
|
|
Re: Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)
| quote: | Originally posted by Vitryss
De diskuterar saken i Brittiska formuet... tyckte bara det var lite intressant hur olika inställningen till ecstasy är i England och Sverige...
Indeed Indeed... |
I England kanske där alla ändå gör det...men inte här.. Inte än iaf..
Nov-20-2001 14:16
|
|
|
 |
 |
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
|
|
|
Att käka E varje helg är inget att rekommendera... en rolig höst 2001 kan lätt bli en deppig vår 2002!
|
|
Nov-21-2001 08:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
|
|
|
Oki, här är en radikal idé ni aldrig trodde skulla komma från mig. Släpp dopingen fri, låt idrotten förstöra sig själv. Alla sponsorer dra in pengar och all publik svika tävlingarna. Efter ett tag blir doping en oskriven regel att man inte sysslar med, trots att det är tillåtet, för att rädda den urkraft som idrott ändå innebär. För en oskriven regel bryter man inte mot, för då förlorar man all värdighet. I dopingfallen nu, är det precis som att filma, om man är duktig kommer man undan, om man åker fast säger man "går det så går det". Däremot om dopingen skulle vara tillåten men ansedd bland de tävlande som att det sysslar man inte med för då spelar man inte på lika villkor skulle man ALDRIG vilja bli ertappad med doping. Då kan man inte förklara bort sig med "går det så går det", för det är tillåtet, men inte rumsrent hos utövarna. Sug på den! Men eftersom jag lever nu, vill jag inte under min livstid se idrotten gå under för att sedan kanske efter min död återuppstå, så därför är jag för allt vad dopingkontoller och förbud heter.
| quote: | Originally posted by Vitryss
Men doping inom idrott...vafan, alla dopar sig juh redan. Världsrekordet på 100 meter för herrar har förbättrats med ungefär 1 sekund på mindre än tio år, SÅ fort utvecklas inte människan. |
Inte människan, nä. Men materialen. De banor de senaste världsrekorden är satta på är vetenskapligt utvecklade som höghastighetsbanor för sprintdistanser. Vinden ligger alltid gynnsam, gummiblandningen i banan är optimal och för att inte tala om skor m.m. Tråkigt, javisst, men bättre än doping.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|
|
Nov-21-2001 22:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:52.
Forum Rules: