Blijkbaar zijn er hier veel mensen die naar deze serie kijken dus dacht ik om een thread over Lost zelf op te starten Ik heb de subs op mn webserver gezet: http://www.vylix.be/Lost.Season.1.E...NL.hdtv.lol.ace vobsub (om de subs te laden): ftp://files.chip.pl/29166/VobSub_2.23.exe de subs moeten dezelfde naam hebben als de avi-file dus bijvoorbeeld lost.ep1.avi & lost.ep1.srt (srt = de sub) Hf all! Ikzelf zit aan ep10 gelieve hier geen spoilers te plaatsen!
Waar zijn de avi files?
^^ goe bezig 25 epdisodes van 350mb 8.7gb /persoon, *50 = 435 gb trafiek op een paar dagen 1 tb trafiek op een week (doorzenden link) ben oui !
quote:Originally posted by X-Tune het sharing gedeelte Ssh da's een geheim
quote:Originally posted by Pumaz Ssh da's een geheim Als ik het weet, is het geen geheim meer, slimmerik.
Ik ging toch wel even neer met de spoiler
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik ging toch wel even neer met de spoiler ik ook mensen die met bittorrent werken, kheb nog wel goeie links en mensen die met dc++ werken -> pm mah
LOL xtune!
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
die spoiler, hoe droog