back from the dead
טוב..
זמן לא הייתי פההרבה
הייתי מתחיל לספר לכם על תלאות חיי ועל מעשי
אני ארמוז ואומר שהייתי בצהל וגם לא הייתי בארץ
אבל עכשיו אני כאן עם חמשושים קבועים
ואני זקוק לעזרה
כל הזמן הזה שלא הייתי מחובר למחשב נותן את אותותיו
ואין לי מושג מה קורה
מה גם שהתאהבתי בדראם אנ בייס ונראה לי שאני אשקע לשם קצת
ובלי קשר
מה שלומכם?
___________________
|