|
ת'כלס זה קצת מבאס...
שנה שעברה ביום העצמאות עשיתי בבא"ח
אני זוכר בערב יום העצמאות שמרתי בעמדת נשקיה שם
והיו אמורים להחליף אותי בשעה 10, ואז... שאני כולי שמח שעומדים להחליף אותי, בשעה 9:55, פתאום אני רואה זיקוקים מעל העיר ערד,
חטפתי שביזות מהתחת!!!!
אבל בקטנה...
להיות עם החיילים בעזה זה משהו שאני כן רוצה... 
___________________
.
|