Het blijft maar doorgaan daar in de Panama. Nu is het de beurt aan Roger Sanchez met zijn Release Yourself.
23-07-2005 dus
___________________
Nightguide:
24/05 John Digweed - Paard
25/05 Steve Lawler - Panama
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!
May-21-2005 15:52
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Het blijft maar doorgaan in de panama, en dus krijgen we overal een nieuwe thread voor? Tis nog ontzettend ver weg... tegen die tijd zien we allemaal wel weer. Eerst de festivals overleven.
___________________
"Life is all about choices & respect"