20.5
יום ששי פתיחת ליין
"בלונדי"
המועדון- השרון 12
והנה כמה מילים מהבלונדי עצמו:
(גילי מדר)
quote:
שלום,
לאחר שנה וחצי בליין הפאנטסטיק ווקס
אני חוזר לפעילות עצמאית בליין חדש בשם
"בלונדי"
שיתרחש במועדון – השרון 12 בימי ששי החל מה 20.5.
המועדון – השרון 12 בבעלות דני מקוב הוא לטעמי אחד מהמקומות היפים
והנסתרים בת"א שעדיין לא זכו לחשיפה נאותה,
ולכן לאחר שנתיים של פעילות נשאר חדשני ומעניין.
במקום שלושה מפלסי פעילות שיוצרים זרימה תמידית ואווירה אינטימית.
בקומה התחתונה שבא נמצאת הרחבה המרכזית
יארח רזידנט הליין רועי "פאנקי" אלעל
(בעל הבית בחנות פאנקי פיש)
תקליטנים מובילים בסצינת האלקטרו האוס והטכנו.
בלאונג' העליון יקבלו במה כל שבוע שלושה תקליטנים מבטיחים שיקבלו הזדמנות לחשיפה מול קהל בדבר האמיתי.
מפלס השירותים שווה התייחסות משל עצמו.
מלבד היותם לדעת רבים השירותים היפים בת"א
המפלס מהווה זירת הכרות והתגפפות נאותה.
מידי שבוע יפתח הליין למה שהוגדר כ
Pre Party
משעה 23:00 בלאונג' העליון שבו יתארחו תקליטני סוכנות
ILTA.
ובשעה 24:30 תפתח הרחבה המרכזית.
פעם בחודש יארח הליין אומן מחו"ל
שבאותו סוף שבוע יערך אפטר אחה"צ בקפה ברזילאי עם אותו אורח.
סוף השבוע הראשון הזה יהיה ב- 27/28.5 שיגע לארץ
פרנק מולר – בירושימה מהלייבל מולר רקורדס מברלין.
ולמסיבת הפתיחה.......................
במסיבת הפתיחה יארח הרזידנט פאנקי את חברי הקרוב
ושותפי לעשייה בשמונה החודשים האחרונים
רזידנט הפאנטסטיק ווקס רואי טוחנר לסט מרכזי
ואת סלאו מי (שלומי אבני) מבעליי הצופה לשעבר
ומטובי המסובבים בארץ
(אני חושב שיש על נושא זה הסכמה מכל הכיוונים).
בלאונג' יתארחו כל הלילה תקליטני
ILTA :
רונלדו רובטיקה, אלין גרסין ודי ג'יי ארוסיב.
במסיבת יום הולדת לגיל
ויאלללללללללה בלגן.
___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
May-12-2005 12:53
sh33p
disco fvrd, house flvrd..
Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
גיל
הכל טוב ויפה
אבל חבל שאין קצת טראנס או פרוג, חבל שאלי לא מגנן
קיצור איזה גילאים?
May-12-2005 13:08
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
quote:
Originally posted by sh33p
גיל
הכל טוב ויפה
אבל חבל שאין קצת טראנס או פרוג, חבל שאלי לא מגנן
קיצור איזה גילאים?
23+
May-12-2005 15:07
sh33p
disco fvrd, house flvrd..
Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by cluBBer
23+
חחחחחחח שמעתי מסיבה של
ilta
אמרתי בטוח אני נכנס....
טוב תהנו חברה
May-12-2005 15:17
FederalBI
Pussy Addict
Registered: Dec 2003
Location: ILTA
לא נראה לי ממש שזה
23+
___________________
May-12-2005 16:27
Meltdown
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
גיל, לא תכין לנו איזה מפה, שמתארת בדיוק איך להגיע לשרון 12???
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
May-12-2005 19:32
Shaharr
Junior tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
quote:
Originally posted by FederalBI
לא נראה לי ממש שזה
23+
זה כן
גילי מהווקס מעורב בליין הזה
May-12-2005 22:06
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
טוב נראה נשקול אולי נגיע
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-14-2005 14:46
Meltdown
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
יא שולצהוליק שכמותך, תגיע ביום שישי הקרוב, שנים שלא ראינו אותך, עם חולצותיך הססגוניות
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
May-15-2005 09:35
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
אנשים אני מצפה לראות כמה שיותר ממכם בארוע ואילן דיי להיות חציל ותפסיק לשקול, פשוט תבוא!