snälla, säg att nån har den, jag måste få den
jag har den. det är original radio edit som innehåller vocals "i can see the sparkles". Den finns på DJ Tiesto - The Magikan (3cd) skivan.
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
alltså, är Radio Edit samma som Vocal Remix ? trodde det var olika... du är helt säker eller? varför finns det isf en radio edit coh en vocal mix?
Jag har de här: Magikal Radio Edit Magikal Remake Radio Edit Original Version Däremot tror jag inte att det finns nån som heter JUST vocal edit. Den du syftar på måste vara Radio Edit (4:29).
Vocal mix låter intressant......den som får tag på den kanske kan posta den på forumet
Last edited by reveal on Nov-28-2001 at 16:38
jag har följande versioner på Sparkles: Radio Edit Original Version Magikal Radio Edit Magikal Remake Airscape remix Transa remix Starecase remix jag har aldrig träffat på en vocal mix. Den måste syfta på radio edit.
du tror inte att du skulle kunna ge mig starecase remix och magikal radio edit? då hade jag blivit glad men angående vocal remix, jag har hört att den finns, men bara på nån vinyl med begränsad upplaga... men jag är inte säker alltså
airscape remixen e bäst!
___________________ Ohm Nama Shivaya
quote:Originally posted by Ravesquad airscape remixen e bäst! Tveksamt...
quote:Originally posted by [A|ienFactory] Tveksamt... Inte särskilt... allt med airscape e bäst!