|
in mijn kindertijd zowat alles (voornamelijk pop muziek (wat in de hitparade stond) en ook een zekere affiniteit voor klassieke muziek)
10-12: Synthesizer
12-14: (Euro)Dance/House
14-14: Dance, Hardcore/Club (club x, happy hardcore & thunderdome)
16-17: Trance, Happy Hardcore, Club
17-19: Trance, Hardtrance, Goa/Psy
19-21: Trance, Hardtrance, Hardstyle, Tech-trance, Techno
21-nu: Trance, Hardtrance, Goa/Psy, EBM, Metal, Hardcore (voornamelijk darkcore en terror/frenchcore/industrial, speedcore is voor ff leutig), Industrial, Techno, Ambient, IDM, Acid en Ethereal. (voor mij is er op 3 jaar tijd enorm veel veranderd op muzikaal vlak, vandaar de redelijk lange waslijst)
PS: leeftijdklassen zijn wel niet 100% correct. Goa &Psy vallen terug bij mij in de smaak na een lange periode van verminderde interesse tss mijn 19 en 21, dit dankzij J00F zijn set op AIB: Outdoor.
PPS: mijn muziek keuze hangt nu vooral van mijn gemoedstoestand en emotionele staat.
bvb:
"waaarghghh ik ram die hun kop in": Industrial, Black Metal en Hardcore
"ik voel me redelijk relaxed": Ambient, Ethereal
"jaaa bomen zijn relaxed" & "Moehahahawootwootwoot: Goa/Psy & Acid
"ik ben zo depri lak nen hond": vaak van die meeslepende melancholische trance of EBM nummers ("plastic boy - life aint easy " & "l'âme immortelle - another day" zijn perfecte voorbeelden van wat ik bedoel)
___________________
Ask and you shall receive.
Last edited by Dark Apostle on Oct-06-2005 at 18:09
|