|
| quote: | Originally posted by Trance man
שמעתי עכשיו את
demo1.mp3
זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש...
הביטים והבסליין מצוינים..
אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק..
אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר! |
תודה אחי! ולקחתי את ההערות בחשבון... פשוט הבעיה היא שנשארו לי רק עוד 2 ערוצים (מתוך 16) במודול ואני שומר אותם למלודיה, מה שמוביל אותי לשאלה הבאה: איך אני ממשיך אותו?!?!
הוא בכאילו טוב, ויש לו אחלה עלייה. אבל אני נתקע אחריה, והכנסת מלודיה באמצע ה"פזמון" לא תהיה מתאימה! אנשים בכלל תעזרו לי עם הסקיצות אני ממש תקוע איתם.
לגבי צלילי רקע אני לא רוצה ליצור טראק "עמוס" מדיי. אני חושב שמה שיש שם זה מספיק...
___________________
*** WeLCoMe To ThE FuNKy PLaNeT ***
|