Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Mix Online] Dj Fabe D - Trance Session
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003
Smiley DJ [Mix Online] Dj Fabe D - Trance Session

Part One
Part Two

je mets la playlist car de toute facon Stan s'occupera d'aller la deniché avant tout le monde alors

Playlist

1. Hydroid - Incurved
2. Starkid - Crayons 2004 [Leama & Moor Remix]
3. Hydroid - Burn Proof
4. Hammer & Bennett - Language [Santiago Nino Dub Tech Mix]
5. Dogzilla - Your Eyes [Original Mix]
6. Ernesto Vs Bastian - Dark Side Of The Moon [Dogzilla’s Pure Filth Remix]
7. Filo & Peri Feat. Kathleen Fisher - Closer Now [Whiteroom Remix]
8. Above & Beyond - No One On Earth [Gabriel & Dresden Remix]
9. Ronski Speed - E.O.S. [Club Mix]
10. Kyau Vs Albert Feat. Julie - Not With You [Ronski Speed Dub]
11. Re:Locate - Distant Heartache
12. Marcos - Just For A Day [Marc Van Linden Remix]

Old Post May-20-2005 15:10  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

si ya des commentaire a faire n'hestitez pas hein !!!

Old Post May-21-2005 18:43  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

Excellent le mélange prog/trance, j'adore ! là j'en suis a dogzilla, y a eu qq erreur de beatmatch mais la succession est pas mal du tout

EDIT: 7. Filo & Peri Feat. Kathleen Fisher - Closer Now [Whiteroom Remix], dommage j'aime vmt pas

Last edited by NeoWave on May-21-2005 at 19:56

Old Post May-21-2005 19:43  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

J'aime pas l'enchainement entre la 3 et la 4. Bien sûr elle claque monstrueusement cette zik mais dommage je trouve dommage d'entendre la mélodie de l'autre derrière...bon ca c chiant avec la trance t'as tellement de sonorités que ca arrive fréquemment ce genre de pb [y a pas ce pb ds la techno par ex. BOUM-BOUM-BOUM...(1 seconde de flottement)....BOUM].

Euh alors là putain de putain, je suis sur le Q...le mix entre dogzilla et ernesto vs bastian est tout a fait INCROYABLE. pfiooouuuu, tu t surpassé sur ce coup. je préfère l'originale perso pour ce titre mais bon, ce n'est que mon avis.

En ccl : j'trouve juste que tu amènes la zik suivante un peu trop violemment, ca se remarque à plusieurs moments ds ton mix (par exemple entre la 8 et la 9). Sinon le reste ca le fait, c'est bien fluide.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-23-2005 16:37  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Mix Online] Dj Fabe D - Trance Session
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this song - came from paul van dyk live @cafe mambo ibiza 6/8/99 [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDisco Brothers - "First Contact" (Regeneration Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:38.

Forum Rules: