The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg) Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) wie deze 2 nummers voor mij heeft geef ik op DV een bier of een pijpbeurt. ik zou heel blij zijn met deze nummers, krijg er geen genoeg van in ASOT 200
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
___________________ bah
Bier graag Remy. Niet al te lauw graag, anders denk ik dat het je zeik is
___________________ "Life is all about choices & respect"
Heb hier nog wel een bootlegje liggen van die Cranberries - Shattered. En die andere kazige track kan je wel krijgen, moet je even een asot downloaden van ongeveer 4/5/6 week terug. Start teh sucking pls
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
ongelooflijk..
quote:Originally posted by AirPole Heb hier nog wel een bootlegje liggen van die Cranberries - Shattered. En die andere kazige track kan je wel krijgen, moet je even een asot downloaden van ongeveer 4/5/6 week terug. ja rukker die ASOT heb ik wel allemaal, ik wil de mp3's hebben
effe een vraagje tussendoor: spit or swallow?
ik heb die airbiscuit wel voor je, maar ben niet op dance valley, doe maar een biertje op een ander feest en pm me maar
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by Remy D ja rukker die ASOT heb ik wel allemaal, ik wil de mp3's hebben Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL. Dus zeg het maar.
quote:Originally posted by AirPole Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL. Dus zeg het maar. Je bedoeld een onvolledige streamrip?
quote:Originally posted by Freezel Je bedoeld een onvolledige streamrip? Eh ja Bedankt man. Nu krijg ik dus geen pijpbeurt meer. Lekker tof van je.
quote:Originally posted by AirPole Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL. Dus zeg het maar. beter die steamrip is goed genoeg voor mij