Vanavond, Black Hole Recordings & DDP-Events (www.ddp-events.nl) presenteren het Verdrag van Breda: Locatie : Kerkplein Breda (kerkpleinbreda.nl) 10 euro Mark Norman Dj Montana Cor Fijneman
Leuke titel voor een feestje Is dit niet dat NHTV-feest was deze week is?
___________________ "Life is all about choices & respect"
lol, is dat vanavond, ik zou de 300 meter wandeling ernaartoe kunnen wagen, maar ik moet morgen weer om 6:30 opstaan :s
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
quote:Originally posted by Blik lol, is dat vanavond, ik zou de 300 meter wandeling ernaartoe kunnen wagen, maar ik moet morgen weer om 6:30 opstaan :s Als je het op 300 meter afstand nog niet gehoord hebt is dat geen goed teken
quote:Originally posted by eieregooie Als je het op 300 meter afstand nog niet gehoord hebt is dat geen goed teken het is natuurlijk wel binnen, de tent heet kerkplein
quote:Originally posted by johndeM Vanavond, Black Hole Recordings & DDP-Events (www.ddp-events.nl) presenteren het Verdrag van Breda: Locatie : Kerkplein Breda (kerkpleinbreda.nl) 10 euro Mark Norman Dj Montana Cor Fijneman Ik vind het behoorlijk bout dat ze er 13,50 aan de deur voor vragen, het was ook onwijs rustig toen ik er langs liep. Was het nog wat johndeM? quote:Originally posted by SnuggLe Leuke titel voor een feestje Is dit niet dat NHTV-feest was deze week is? hehe dat is morgen met Secret Cinema Entree: GRATIS Bier: 1 euro, hehe zeker naartoe dus!
___________________ Sasha!
kijk dat zijn nog eens leuke avondjes