|
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אותו דבר בתדרים (למי שמבין), אבל הטכניקס יותר טובות באיכות - יותר מקצועיות. [/B] |
בטכניקס ההתנגדות כניסה היא 32 אום לעומת הסוני שהם רק 24 זאת אומרת פחות העמסה על המיקסר , פחות רעשים וצליל יותר נקי וכמובן יכולת לווליום יותר גבוהה.
ועוד
technics:
Max Input Capacity 1500mW
sony:
Max Input Capacity 3000mW
הסוני יותר כבדות רק ב 70 גרם שזה ממש ממש לא מפריע אלא אם יש לך ראש של חרוב או משהוא
הסוני יותר גמישות ואתה יכול לשחק להן עם הרמקולים ולסובב אותם ב 360 מעלות מה שבטכניקס אני לא חושב שאפשר
גם העיצוב שלהן הרבה יותר יפה
|