Dat is de manier waarop ik het afgelopen zaterdag deed. Denken bedoel ik dan. En vraag me niet wat het betekend want dat weet ik zelf ook nog niet. Ben ik nog aan het ontcijferen! whehe
___________________ sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
wat is de bedoeling van deze thread?? Inspiratie voor een nieuw nummer??
___________________ TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Watte??
quote:Originally posted by Ruben_Dubbink wat is de bedoeling van deze thread?? Inspiratie voor een nieuw nummer?? Dan krijg je zo'n Eifel 65 nummer I blue weet je wel. Dat heb ik al een keer gedaan. hehehe Dat is voldoende! En een verdere bedoeling is er nit. Ik wist nergens op te antwoorden en zat me dus te vervelen, vandaar deze thread!
in de makeup doos van je broertje gezeten ofzo?
quote:Originally posted by Dj Alpha in de makeup doos van je broertje gezeten ofzo? Wat een achterlijke zeg, waar zie je me voor aan. Het is helemaal naar je kop gestegen die pillen.
___________________ ***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules*** http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
quote:Originally posted by mido Dat is de manier waarop ik het afgelopen zaterdag deed. Denken bedoel ik dan. En vraag me niet wat het betekend want dat weet ik zelf ook nog niet. Ben ik nog aan het ontcijferen! whehe En jij ook, wat een ontspoorde debiel, loopt de hele nacht nichterig met een WAAIRTJE te zwaaien en vraagt zich nu af waarom. Conclusie: Je bent gewoon een FAGGET!!!!
quote:Originally posted by Remy D Wat een achterlijke zeg, waar zie je me voor aan. Het is helemaal naar je kop gestegen die pillen. uhh, remy, met makeupdoos bedoelde ik meer medicijnkastje snappie em nu???
quote:Originally posted by Dj Alpha 5 jaar verhaal!!!! Wanneer komt de rest van het verhaal ???????? Zitten we in spanning te wachten ben je ineens pleitte.
quote:Originally posted by Dj Alpha uhh, remy, met makeupdoos bedoelde ik meer medicijnkastje snappie em nu??? Oh ghehgehee LOL maar ik snap hem
whahahahahahaha ROFL, uhhhh een ander keer oke?
quote:Originally posted by Dj Alpha whahahahahahaha ROFL, uhhhh een ander keer oke? Hehe ok