|
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Var så tankad dygnet runt där så jag kommer knappt ihåg vart vi var.
Jag kommer ihåg ett ganska stort ställe med 4-5 våningar som vi sprang omkring i. Låg vid "Karlsbron" (eller vad den heter) i centrum. Du får nog fråga nån som vet bättre.. |
har också varit där. verkar som alla som varit i Prag besökt det stället 
Skön klubb dock. Bra och intimt dansgolv.
Fast vill du söka dig till mer underground så leta upp Club Roxy. Minns inte var det ligger, fråga bara taxi chaffisen. Räkna dock med att alla är höga på klubben. Men dånande musik och bra stämning utlovas
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|