Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubbar i Prag?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001
Klubbar i Prag?

Jag ska till Prag i helgen och tänkte höra om det är någon som varit där och kan föreslå några bra klubbar. Inte nödvändigtvis elektronisk musik (de jag åker med är "normala" människor heheh).

Fook 'em...

Old Post Jun-14-2005 20:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Var så tankad dygnet runt där så jag kommer knappt ihåg vart vi var.

Jag kommer ihåg ett ganska stort ställe med 4-5 våningar som vi sprang omkring i. Låg vid "Karlsbron" (eller vad den heter) i centrum. Du får nog fråga nån som vet bättre..

insignificant cor member alliance

Old Post Jun-14-2005 20:58  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Cloudburst
Var så tankad dygnet runt där så jag kommer knappt ihåg vart vi var.

Jag kommer ihåg ett ganska stort ställe med 4-5 våningar som vi sprang omkring i. Låg vid "Karlsbron" (eller vad den heter) i centrum. Du får nog fråga nån som vet bättre..

har också varit där. verkar som alla som varit i Prag besökt det stället
Skön klubb dock. Bra och intimt dansgolv.
Fast vill du söka dig till mer underground så leta upp Club Roxy. Minns inte var det ligger, fråga bara taxi chaffisen. Räkna dock med att alla är höga på klubben. Men dånande musik och bra stämning utlovas

Old Post Jun-15-2005 00:05  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

Jag såg nånstans att Armin Van Buuren skulle spela där, men chansen att det blir just denna helg är ju 0.0001%

Old Post Jun-15-2005 16:32  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Här ser man Karlsbron. Om man går lite fram och sen höger vid torget så kommer man till det där flervåningsklubben.

(Hittade bilden på tnu)

insignificant cor member alliance

Old Post Jun-19-2005 00:43  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubbar i Prag?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBreaks tune... i think [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHole in one - X Paradise (DJ G-Spot Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:34.

Forum Rules: