|
| quote: | Originally posted by Hauken
Absolut inte... det är väl beatsen man känner igen det på imho, tråkiga, sega som får en att må illa i lagomt "hopp tempo" så att säga.
Det enda området jag absolut inte skulle besöka iaf jag skulle till Defqon |
jag kommer aldrig besöka grön (techno), vit (chill-out) och brun (jump) ... alla andra blir det säkert röj
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|