|
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till |
jag e ju från västerbotten, närmare bestämt skellefteå .
Trevligt att det finns fler norrlänningar som lyssnar på trance än bara jag, är dock inte här så ofta, men drar förbi här en sväng så ofta som det går.
Vart e du ifrån då??
___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag
|