Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Report Impulzz
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Report Impulzz

hij is wel lang maar jah lees maar ff

Party Report Impulz 1-12-01

In Augustus hoorde ik al, dat er weer een Impulz in Den Bosch zou komen. Ik wist meteen dat ik daar heen zou moeten, vooral omdat het vlakbij mijn woon plaats is.

Toen de line-up bekend was heb ik meteen mijn kaartje gekocht. \

Na 2 maanden wachten was het dan zo ver. Samen met een maat van me, Haas genaamd (dit is zijn bijnaam) zou ik er heen gaan. Omdat we allebei niks wilde missen besloten we al om negen uur s'avonds te gaan. Tijdens de heenreis was op Yorin FM the beauty of silence de sfeer zat er meteen goed in en de radio op 10. Toen we vlakbij de brabanthallen uitstapten om kwart over negen hoorde we de bass al bonken. Overal stonden borden dat er zero-tolerance was op drugs gebruik/bezit. Ook stond er veel politie en waakhonden, maar dit gaf niet een aggresieve sfeer, de politie mensen stonden met een glimlach, ze waren gezellig. Na 10 minuten in de rij te hebben gestaan viel het ons op dat we niet de enige waren met zilverharen, ook zag ik in de rij een stel vakantievrienden wat gezellig was.

Toen we binnenwaren zijn we eerst bonnen gaan kopen en daarna een rondje gaan lopen.

Eerst de Hardhouse zaal: deze was enorm groot. de decoratie leek een beetje op Sensation. Veel witte stellages in de lucht, ook hadden ze volgens mij dezelfde boxen. Er stonden ook vier grote torens in de zaal met tv's erop, waar de VJ zijn kunsten op liet zien. Ook bij de DJ stonden veel beeldschermen. Tegenover de DJ helemal aan de andere kant dus stond een grote tribune, waar je helemaal boven in op een special plateau een geweldig uitzicht had. De decoratie was niet bijzonder maar in z'n grote hal is dat een hele moeilijke taak, maar als je terugkijkt op de avond kan je constateren dat decoratie eigenlijk helemaal niet uit maakt, het zijn de feestgangers en de muziek die het feest maken.

Na deze zaal liepen we naar de club zaal, waar benny rodriguez draaide. Ik was niet erg onder de indruk, ik hoop dat hij op Innercity beter draait. De decoratie was daar niet echt noemenswaardig behalve achter de dj, daar was een projectie van de equalizers van het mengpaneel, dat zag er mooi uit.

Daarna zochten we Eurogrooves zaal maar die konden we niet vinden, we wisten dat daar Erik E draaide alleen zagen we iemand anders achter de TT's. Dus we dachten dat we in de verkeerde zaal stonden. Toen we in de gang liepen te zoeken naar die zaal liep opeens Erik E daar met iemand van UDC. Hij was gewoon een bijna een uur te laat. Omdat we wisten dat Erik E in de Eurogrooves zaal zou draaien en wie die niet konden vonden hebben we Erik gewoon gevolgd naar die zaal waar die andere DJ dus stond de draaien. Op het moment dat Erik begon ging het dak eraf, deze naar mijn mening onderschatte DJ kan erg goed draaien, lekkere hard club en groovy stijl, heel erg dansbaar. De eurogrooves zaal leek op een militaire acedemie vooral door al die camoflage doeken. in het midden stond een grote toren, waar je trouwens niet in kon.

Toen besloten we naar de Techno zaal te gaan, decoratie was ook niet erg bijzonder ook de muziek was niet mijn smaak. DJ c1 draaide. We zijn snel naar de hardhouse zaal gegaan. Precies op het goede moment. Een DJ sloot zijn set net af (volgens mij Rossi maar weet niet zker) met het nummer fire wire. Wij kwamen binnen lopen en we horen de bass al. toen we door de tribune tunnel kwamen gingen net de lazers aan en de muziek harder de zaal was al goed gevuld, iedereen ging uit zijn dak op fire wire.

Na Rossi kwam Rachel Augburn naar mijn mening de DJ van de avond, lekkere hardhouse beats afgewisselt met Trancy breaks erg lekker, vooral de remix van dat deuntje van Beverly hills cop, je weet wel van axel f. Ze draaide lekker gevarieerd, origineel en ze had naar haar zin. PPK draaide ze ook.

Na haar zet zijn we ff gaan relaxen, en op de rest van mijn vrienden gaan wachten die later kwamen. Toen ze er eindelijk waren was het super druk geworden. In totaal 18 man zijn we in de hardhouse gaan staan. JP draaide goed, maar toen kreeg Haas een erge bloedneus (geen drugs gebruikt hoor als je dat denkt), toch maar ff naar de EHBO gegaan voor de zkerheid. Daar minstens 10 min gewacht voordat we geholpen werden. Alleen maar van die XTC gevalllen daarbinnen wel lachen. Toen we geholpen werden waren we binnen 5 min weer buiten. Snel naar de hardhouse voor Tommie Harding die weer als een gek stond te springen achter de TT's echt niet normaal meer hoe hij daar stond. Hij draaide heel goed alleen (na eeen tijdje draaide hij exact dezelfde platen achterelkaar als Dana op Qlimax, toeval???) door de erge hitte en drukte werd ik kotsmisselijk (ik had geen drugs op), dus ff bij de ingang gaan chillen maar ging niet weg, dus maar ff naar de wc en vinger in me keel, en ik voelde me weer beter.

Na tommie kwam Yoji, en die gast was ook een van de beste van die avond, gevarieerd, lekkere beats, perfecte timing echt een top DJ. Na 45 min ging Johan Gielen in de Eurogrooves draaien.

Seb Fontaine draaide de laaste nummers van zijn set toen we daar aankwamen, het was erg trance en progressive, het publiek ging niet echt zijn dak maar beloonde Seb wel met een groot aplausse.

Ja over de set van johan Gielan kan je op veel manieren tegen aan kijken.
Het was niet origineel, niet echt moeilijke overgangen, erg gemakkelijk gedraaid dus.
MAAR HIJ GAF WEL HET PUBLIEK WAT HET WILDE en dat was feesten. Twee uur lang bekende nummers maar wel 2 uur lang springen. Platen zoals, Urban train cosmic gate remix, simulated, born slippy, twisted, lexicon 4 reach me (deze was erg vet want heel de zaal had aansteker omhoog een aan tijdens het zang stukje), een nieuwe promo van Armin, nog een liedje dat wel misschien van Rank 1 kan zijn want het leek erg Rank 1 stijl, kwamen voorbij. 2 uur lang springen dus.
Daarna kwam jean en idd hij draait slecht ik had hem nog nooit gehoord maar nu weet ik waarom iedereen hem afkraakt allemaal aan de faders zitten. Dus snel weggegaan

Nog ff 2uur hardhouse meegepikt en Impulz zat erop. het was een vet feest, leuke sfeer, veel oude bekende tegengekommen en volgens mij ook bellie maar weet niet zker. De drugs controle heeft niet veel geholpen, veel mensne die onder invloed waren maar door de scherpe controle konden ze nooit veel meenemen. dus dat is beter vind ik dan

DE PARTPICS KOMEN ZO SNEL MOGELIJK

mzl basz

Old Post Dec-03-2001 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ow ja, ik zou ook een verslaggie maken..
Naja, hier komt een korte impressie van mij op Impulz

21.15 Brabanthallen... yeah, ben binnen met me pillen!!!
Ff bonnen halen, ff pillen naar binnen, ff de boel verkennen daarna de Hardhouse in. Woohoo, de dansvloer had ik helemaal voor mezelf bijna, der waren misschien 20 man ofzo vooraan, Remy-D bleek later nog gewoon in de buurt geweest te zijn. Was lekkurrr feesten, t werd langzaam drukker...

Dat wijf vond ik wel lekker draaien, op die BH cop deuntje na, dat vond ik maar nix. Had zij noiet ook PPK gedraaid? Vonnik ook nix. Niet voor de HH zaal iig.

1 uur Gvd, moet ff naar de meeting (die bleek later niet eens geweest te zijn) Ff zoeken naar een lange neger (Bellie dus)...niet gevonden dus. Ondertussen was t moeilijk druk geworden, t duurde iets van 20 minuten om weer vooraan de hardhouse zaal te komen. En er was wel om de 2 minuten iemand die erlangs wilde, dat was wel kut

Ondertussen ook nog pilletjes verkocht, der waren nog van die grappemakers die er 30 gld voor 2 wilden betalen
Mooi zo, ik kwam met meer geld thuis dan ik weggegaan was.

Jp was lekkerrrr, (t draaien dan he), Tom Harding sucked (vond ik), en Yojiiiiii was phatttttttt!!!

Om 5.30 ging ik maar naar huis, was al vertieft, had vanaf t begin meteen lopen stampen, had ik niet moeten doen.

Moest nog gvd w8en tot 7.38 tot die kuttrein zou komen, gvd was koooouuuuuudddd man. Zat ik ook nog met een stel boeren in zo'n 1e klas hok, was ik lekker mee

Was ik eindelijk op Breda, moest ik een kwartier w8en op de trein naar Den Haag. Sta ik in de rij om koffie te halen (kouuddd man), hoor ik ineens een meisej roepen dat de trein 20 minuten vetraging had!! Letterlijke text die uit me mond toen kwam: " KankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKank
erKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerHoereKankerKankerKankerKan
kerHoereTreinenKankerNSKankerVertragingKankerKankerKankerKankerKankerLijers"

Pfffff, na lang wachten kwam de trein en was ik om 10.30 weer thuis, heerlik in me bedje

The End...

Old Post Dec-04-2001 00:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Letterlijke text die uit me mond toen kwam: " KankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKank
erKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerKankerHoereKankerKankerKankerKan
kerHoereTreinenKankerNSKankerVertragingKankerKankerKankerKankerKankerLijers"

is dat 1 woord.. of 1 zin?? en zei je dat in 1 adem? Zei je dat zonder te stotteren? en zei je niet kankelkankel??

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Dec-04-2001 01:17 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kruimeltje
tranceaddict in training

Registered: Jun 2001

quote:
De decoratie was niet bijzonder maar in z'n grote hal is dat een hele moeilijke taak, maar als je terugkijkt op de avond kan je constateren dat decoratie eigenlijk helemaal niet uit maakt, het zijn de feestgangers en de muziek die het feest maken.

Ik vind het erg tof als mensen helemaal uit hun dak gaan...maar ik vind dat je voor dat geld wel wat mag verwachten in ieder geval goed geluid, mooi licht, en decoraties.

Het is echt de combinatie van die drie dingen die een feest moet hebben en decoraties zijn echt wel heel belangrijk, ik bedoel het is toch veel toffer op een plek te zijn met allemaal mooie dingen om je heen in plaats van in een kale zaal.
Als je allemaal mooie dingen om je heen ziet dan wordt je daar toch vrolijk van?

Voor mij maakt dat een feest gewoon af :-)

Old Post Dec-04-2001 02:37 
Click Here to See the Profile for Kruimeltje Click here to Send Kruimeltje a Private Message Add Kruimeltje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

ach...liever een kaal hok met dj's die vet draaien dan een prachtig tokootje met kutmuziek.

combi is leuk,maar k ga toch echt voor de sound enzow,de rest halucineer ik der wel bij:P

Old Post Dec-04-2001 08:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk

is dat 1 woord.. of 1 zin?? en zei je dat in 1 adem? Zei je dat zonder te stotteren? en zei je niet kankelkankel??

1 woord ja
En ook in 1 adem hehehe
Ennee...ik geloof niet dat k kankel zei

Old Post Dec-04-2001 12:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000
Re: Report Impulzz

quote:
Originally posted by basvh
hij is wel lang maar jah lees maar ff

In totaal 18 man zijn we in de hardhouse gaan staan. JP draaide goed, maar toen kreeg Haas een erge bloedneus (geen drugs gebruikt hoor als je dat denkt), toch maar ff naar de EHBO gegaan voor de zkerheid. Daar minstens 10 min gewacht voordat we geholpen werden. Alleen maar van die XTC gevalllen daarbinnen wel lachen. Toen we geholpen werden waren we binnen 5 min weer buiten.
mzl basz

Haha, heeft die "haas" toevallig nog een tijdje op de WC gestaan tussen de eurogrooves en techno zaal? Want daar stond een kerel te hangen in de wasbak met een bloedneus. Hij stond nog al raar te kijken toen ik naast hem ging staan en mn lul uit mn broek haalde en in de wasbak begon te pissen Was dat "haas" toevallig? (misschien dat jij er ook bij was, ik was die kerel met dat knal gele longsleevje)

grtz,
TNG

Old Post Dec-04-2001 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
Re: Report Impulzz

quote:
Originally posted by basvh
Toen we vlakbij de brabanthallen uitstapten hoorde we de bass al bonken.

Hehe ja ik stuiterde bijna me bed uit en ik woon toch wel tien minuutjes fietsen van de Brabanthallen vandaan

Stevig balen dat ik niet ben geweest dit keer, alleen de eerste Impulz wel maar die was dan ook echt vet, maar misschien volgende keer weer. Als ik die reports lees krijg wel weer de kriebels gvd

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Dec-06-2001 09:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Report Impulzz
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id This Track [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 - "Ibiza Dreams" (Lost Witness Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:10.

Forum Rules: