|
Report Impulzz
hij is wel lang maar jah lees maar ff
Party Report Impulz 1-12-01
In Augustus hoorde ik al, dat er weer een Impulz in Den Bosch zou komen. Ik wist meteen dat ik daar heen zou moeten, vooral omdat het vlakbij mijn woon plaats is.
Toen de line-up bekend was heb ik meteen mijn kaartje gekocht. \
Na 2 maanden wachten was het dan zo ver. Samen met een maat van me, Haas genaamd (dit is zijn bijnaam) zou ik er heen gaan. Omdat we allebei niks wilde missen besloten we al om negen uur s'avonds te gaan. Tijdens de heenreis was op Yorin FM the beauty of silence de sfeer zat er meteen goed in en de radio op 10. Toen we vlakbij de brabanthallen uitstapten om kwart over negen hoorde we de bass al bonken. Overal stonden borden dat er zero-tolerance was op drugs gebruik/bezit. Ook stond er veel politie en waakhonden, maar dit gaf niet een aggresieve sfeer, de politie mensen stonden met een glimlach, ze waren gezellig. Na 10 minuten in de rij te hebben gestaan viel het ons op dat we niet de enige waren met zilverharen, ook zag ik in de rij een stel vakantievrienden wat gezellig was.
Toen we binnenwaren zijn we eerst bonnen gaan kopen en daarna een rondje gaan lopen.
Eerst de Hardhouse zaal: deze was enorm groot. de decoratie leek een beetje op Sensation. Veel witte stellages in de lucht, ook hadden ze volgens mij dezelfde boxen. Er stonden ook vier grote torens in de zaal met tv's erop, waar de VJ zijn kunsten op liet zien. Ook bij de DJ stonden veel beeldschermen. Tegenover de DJ helemal aan de andere kant dus stond een grote tribune, waar je helemaal boven in op een special plateau een geweldig uitzicht had. De decoratie was niet bijzonder maar in z'n grote hal is dat een hele moeilijke taak, maar als je terugkijkt op de avond kan je constateren dat decoratie eigenlijk helemaal niet uit maakt, het zijn de feestgangers en de muziek die het feest maken.
Na deze zaal liepen we naar de club zaal, waar benny rodriguez draaide. Ik was niet erg onder de indruk, ik hoop dat hij op Innercity beter draait. De decoratie was daar niet echt noemenswaardig behalve achter de dj, daar was een projectie van de equalizers van het mengpaneel, dat zag er mooi uit.
Daarna zochten we Eurogrooves zaal maar die konden we niet vinden, we wisten dat daar Erik E draaide alleen zagen we iemand anders achter de TT's. Dus we dachten dat we in de verkeerde zaal stonden. Toen we in de gang liepen te zoeken naar die zaal liep opeens Erik E daar met iemand van UDC. Hij was gewoon een bijna een uur te laat. Omdat we wisten dat Erik E in de Eurogrooves zaal zou draaien en wie die niet konden vonden hebben we Erik gewoon gevolgd naar die zaal waar die andere DJ dus stond de draaien. Op het moment dat Erik begon ging het dak eraf, deze naar mijn mening onderschatte DJ kan erg goed draaien, lekkere hard club en groovy stijl, heel erg dansbaar. De eurogrooves zaal leek op een militaire acedemie vooral door al die camoflage doeken. in het midden stond een grote toren, waar je trouwens niet in kon.
Toen besloten we naar de Techno zaal te gaan, decoratie was ook niet erg bijzonder ook de muziek was niet mijn smaak. DJ c1 draaide. We zijn snel naar de hardhouse zaal gegaan. Precies op het goede moment. Een DJ sloot zijn set net af (volgens mij Rossi maar weet niet zker) met het nummer fire wire. Wij kwamen binnen lopen en we horen de bass al. toen we door de tribune tunnel kwamen gingen net de lazers aan en de muziek harder de zaal was al goed gevuld, iedereen ging uit zijn dak op fire wire.
Na Rossi kwam Rachel Augburn naar mijn mening de DJ van de avond, lekkere hardhouse beats afgewisselt met Trancy breaks erg lekker, vooral de remix van dat deuntje van Beverly hills cop, je weet wel van axel f. Ze draaide lekker gevarieerd, origineel en ze had naar haar zin. PPK draaide ze ook.
Na haar zet zijn we ff gaan relaxen, en op de rest van mijn vrienden gaan wachten die later kwamen. Toen ze er eindelijk waren was het super druk geworden. In totaal 18 man zijn we in de hardhouse gaan staan. JP draaide goed, maar toen kreeg Haas een erge bloedneus (geen drugs gebruikt hoor als je dat denkt), toch maar ff naar de EHBO gegaan voor de zkerheid. Daar minstens 10 min gewacht voordat we geholpen werden. Alleen maar van die XTC gevalllen daarbinnen wel lachen. Toen we geholpen werden waren we binnen 5 min weer buiten. Snel naar de hardhouse voor Tommie Harding die weer als een gek stond te springen achter de TT's echt niet normaal meer hoe hij daar stond. Hij draaide heel goed alleen (na eeen tijdje draaide hij exact dezelfde platen achterelkaar als Dana op Qlimax, toeval???) door de erge hitte en drukte werd ik kotsmisselijk (ik had geen drugs op), dus ff bij de ingang gaan chillen maar ging niet weg, dus maar ff naar de wc en vinger in me keel, en ik voelde me weer beter.
Na tommie kwam Yoji, en die gast was ook een van de beste van die avond, gevarieerd, lekkere beats, perfecte timing echt een top DJ. Na 45 min ging Johan Gielen in de Eurogrooves draaien.
Seb Fontaine draaide de laaste nummers van zijn set toen we daar aankwamen, het was erg trance en progressive, het publiek ging niet echt zijn dak maar beloonde Seb wel met een groot aplausse.
Ja over de set van johan Gielan kan je op veel manieren tegen aan kijken.
Het was niet origineel, niet echt moeilijke overgangen, erg gemakkelijk gedraaid dus.
MAAR HIJ GAF WEL HET PUBLIEK WAT HET WILDE en dat was feesten. Twee uur lang bekende nummers maar wel 2 uur lang springen. Platen zoals, Urban train cosmic gate remix, simulated, born slippy, twisted, lexicon 4 reach me (deze was erg vet want heel de zaal had aansteker omhoog een aan tijdens het zang stukje), een nieuwe promo van Armin, nog een liedje dat wel misschien van Rank 1 kan zijn want het leek erg Rank 1 stijl, kwamen voorbij. 2 uur lang springen dus.
Daarna kwam jean en idd hij draait slecht ik had hem nog nooit gehoord maar nu weet ik waarom iedereen hem afkraakt allemaal aan de faders zitten. Dus snel weggegaan
Nog ff 2uur hardhouse meegepikt en Impulz zat erop. het was een vet feest, leuke sfeer, veel oude bekende tegengekommen en volgens mij ook bellie maar weet niet zker. De drugs controle heeft niet veel geholpen, veel mensne die onder invloed waren maar door de scherpe controle konden ze nooit veel meenemen. dus dat is beter vind ik dan
DE PARTPICS KOMEN ZO SNEL MOGELIJK
mzl basz