Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Insolite: le FightPod
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004
Jester Insolite: le FightPod

quote:
Le FightPod : une compétition d'un nouveau genre

FightPod
Le 6 juillet prochain, une compétition nouvelle et assez particulière sera organisée à Paris, « le FightPod ». Derrière ce nom se cache « des combats musicaux à base de mp3 ». Le concept du FightPod est simple, chaque participant emmène avec lui son baladeur MP3 (NDLR : toutes les marques sont acceptées et vous n'avez pas besoin d'armure, ni d'aucun accessoire de combat) et ses playlists qu'il a définies. Ensuite des duels cohérents sont organisés entre les différentes propositions de morceaux. On précisera que, malgré l'utilisation du mot "Pod", l'opération est sponsorisée par Microsoft pour la promotion de la Xbox 360.

La participation est gratuite, il n'y a rien à gagner si ce n'est découvrir de nouveaux morceaux de musique ou d'autres horizons musicaux. Le prochain « apéro Fight Pod » sera organisé le 6 juillet prochain, au Mange Disque dans le 11ème à Paris. Vous pouvez déjà visionner un résumé d'une première expérience "FightPod" sur cette page.

Clubic.com

Looooool !

Last edited by MinsK on Jun-24-2005 at 13:01

Old Post Jun-24-2005 07:55  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

c koi l'intérêt ???

"découvrir de nouveaux morceaux de musique ou d'autres horizons musicaux"

ah d'accord...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-24-2005 08:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
term0s
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2005

ca me fait penser,

au USA, certain dj mix en ammenant 2 ipod qu'ils branchent a une tabvle de mixage et il mix avec leur ipod.

C'est HS mais voila, la mot pod m'y fait penser

Old Post Jun-24-2005 09:44  France
Click Here to See the Profile for term0s Click here to Send term0s a Private Message Add term0s to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

quote:
Originally posted by term0s
C'est HS mais voila, la mot pod m'y fait penser

Non non, c'est pas HS, c'est directement inspiré des iPod vu que c'est l'un des lecteur mp3 les plus vendus et sans doute le plus à la mode:

Sinon, pour revenir à ton histoire de dj, là c'est un peu pareil sauf que c'est des gens comme tout le monde qui veulent se sentir un peu dj en passant leur playlist!
Lol !

Old Post Jun-24-2005 10:21  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Je vois en quoi c'est "Lol"

Old Post Jun-24-2005 10:54  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

jtrouve le concept excellent, et ca me tenterait bien de participer

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Jun-24-2005 12:26  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Mouai
Moi le seul intérêt que je vois c'est de présenter les derniers sons "underground" dispo uniquement en mp3 via le net! A part ça, je vois rien de vraiment intéressant

Old Post Jun-24-2005 13:00  France
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

J'ai ce T-Shirt. Je l'adooooooooore lol

Old Post Jun-24-2005 16:05  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

quote:
Originally posted by DJule

Loool

Old Post Jun-24-2005 17:13  France
cottcott44
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by DJule

Tu peux nous dire ou c'est que tu l'a acheté ?

Tim Fishbeck - React
D Nox & Beckers - Jet Lag Slave
Johan Gielen - Physical Overdrive

Most awaited tune atm
The Digital Blonde - Synthology [Album]

Old Post Jun-24-2005 17:49  France
Click Here to See the Profile for cottcott44 Click here to Send cottcott44 a Private Message Add cottcott44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Insolite: le FightPod
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOne more =) plz listen and Id [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Drill - The Drill [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:21.

Forum Rules: