|
Waarover sommige hier klagen is hetzelfde als waarover ze (als ik het juist heb) 2 jaar geleden op Trance Energy kloegen, het was te hard. Nog geen jaar er na gaat niemand naar TE omdat het flauw is (volgen wie volgen kan). Dat even als bijnoot op voorhand...
Voor mij maakt het niet zoveel uit of ze hard draaien of melodisch, zolang het maar niet letterlijk te week wordt (gemiddeld ASOT spul), maar ik heb wel liever in het begin melodisch omdat je dan genoeg fut hebt om er in op te gaan en naar het einde hard omdat je dan in gang moet zien te blijven en waar ik redelijk geïriteerd van word zijn DJ die niet aansluiten op de vorige set qua sfeer.
bvb: de set van A235q sluit af met een geweldig uplifting nummer in de maten dat je letterlijk begint te roepen (OOMAFEUGEU I KAN FLAAI UITROEPTEKENUITROEPTEKENEENEEENEEN) en dat de aansluitende set van B269z begint met een "deep" trance schijfje.
En wat ik helemaal niet kan hebben, alleen nog maar meegemaakt in Highstreet trouwens. Is 20 minuten dance, 10 minuten RnB, 10 minuten tuning toestanden, 5 minuten RnB, 7 minuten trance, 10 minuten dance, 4 minuten rap, etc
Als besluit: laat den boel maar goed dreunen, liever dat dan in slaap te sukkelen of heel de avond moeten luisteren naar wirwar van stijltjes.