אני יודע שאם שוטר עוצר אותך מעל ל30 מעל המותר הוא שולל לך את הרישיון
אבל מה עם מצלמה מצלמת אותך ביותר מ30?
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Jun-25-2005 11:55
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
למצלמה יש טווח טעות יחסית של 15 קמ"ש
מה שאומר שהמשטרה חייבים להתייחס למקרה המנימלי...ככה שאני לא חושב ישללו לך תרישיון בהתבססות על מצלמה
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Jun-25-2005 12:17
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
העניין שצילמו אותי על 123 שזה 3 קמש מעל 30
עכשיו אני צריך לשלוח להם חזרה עכשיו מכתב שאני מאשר שאני ביצעתי את העבירה עכשיו אם אני עושה את זה זה בעצם כאלו אני מודה שנסעתי מעל 30 ואני מפחד שישללו לי אז אולי עדיף להגיד שזה לא נכון ולא נעסתי 123
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Jun-25-2005 12:19
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
השאלה הגדולה - מה קיבלת
נתנו לך דו"ח או זימון למשפט ?????
אם שלחו לך דוח אז אין שלילה אם משפט אז יתנו לך כנראה 30 יום
ומצלמה טועה בעקרון ב5 קמ"ש לא 15 ולכן כמה שתפסו אותך מורידים 5 אז כנראה תפסו אותך על 128