|
Sasha, is ie goed?
Hallo,
kennen jullie Sasha? en zo ja, is ie goed, krijgt ie het publiek een beetje gek en wat voor soort muziek-genre moet ik hem onder scharen (is ie te vergelijken met bepaalde nederlandse dj's bijv.)?? Hij komt binnekort draaien met Sander Kleineberg, dus ik ben benieuwd of ik daar naar toe moet, zeker omdat ie als erg goed staat aangeschreven.
Bedankt!
|