|
donders......zo goedkoop? fokkie........ik heb de BD2250 van Omnitronic......450 each........uuuuuuuhmmmmmmm omnitronic...wel de beste onder de B merken, laat ik het zo zeggen......maaruh ik zou hem wel kopen.....prikkie voor een drive belt.....maarja, tis wel errug goedkoop.....maarja, jouw beslissing 
___________________
Allemaal gelul!!
|