Hallo allemaal!
He fellow ta's,
yeps, na een absentie van 6 maanden ben ik weer terug op het forum (alhoewel ik gok dat weinig enig benul hadden dat ik weg was:-))
Ik ben voor 6 maanden naar nieuw-zeeland/australie/hong kong en fiji geweest, wat helemaal geweldig was natuurlijk.
Het enige nadeel van dit alles is dat ze daaro geen dans muziek kennen, behalve drumm and bass en de klere rap (sorry voor mensen die dat mooi vinden maar komt je op een gegeven moment de strot uit) Op mij i-pod had ik natuurlijk wel wat muziek staan, maar naar 20 keer tiesto in concert, scott bond live at exposure en dergelijke wil je weer wat nieuws.
Mijn vraag aan jullie is dan ook, wat is er allemaal nieuw??? wat zijn de beste nieuwe nummers, sets en cd's?
Tnx voor de moeite alvast people,
see ya!
Muppet
___________________
|