Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > FinalScratch 2.0
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
oXygen_tEAM
tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Tel-Aviv
FinalScratch 2.0

אני שוקל לקנות את ה"פיינל-סקרץ 2" - אני יודע שזה בזיון ולא מקצועי והכי טוב זה ויינלים - אבל כבר לי את הזמן והכסף להשקיע עליהם,
אולי הגיעה הזמן לנגן עם המכשיר הזה שיוכל פשוט לנגן כל קטע שאבחר מהלפטופ שלי...

בכל אופן אני לא יודע הרבה על מכשיר ועל מה הוא מסוגל, קראתי בכמה אתרים על המכשיר ולא הבנתי איזו נקודה חשובה, אז אם ידוע לכם אנא שתפו איתי.

- האם חובה לעבוד עם ציוד של סטנטון על הפיינל?
- וכמובן איפה אני מוצא חנות שמוכרת את זה בארץ במחיר נורמלי?

תודה מראש ניר.

Old Post Jul-05-2005 13:16  Israel
Click Here to See the Profile for oXygen_tEAM Click here to Send oXygen_tEAM a Private Message Add oXygen_tEAM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:
Re: FinalScratch 2.0

quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
אני שוקל לקנות את ה"פיינל-סקרץ 2" - אני יודע שזה בזיון ולא מקצועי והכי טוב זה ויינלים - אבל כבר לי את הזמן והכסף להשקיע עליהם,
אולי הגיעה הזמן לנגן עם המכשיר הזה שיוכל פשוט לנגן כל קטע שאבחר מהלפטופ שלי...

בכל אופן אני לא יודע הרבה על מכשיר ועל מה הוא מסוגל, קראתי בכמה אתרים על המכשיר ולא הבנתי איזו נקודה חשובה, אז אם ידוע לכם אנא שתפו איתי.

- האם חובה לעבוד עם ציוד של סטנטון על הפיינל?
- וכמובן איפה אני מוצא חנות שמוכרת את זה בארץ במחיר נורמלי?

תודה מראש ניר.


ביטמן מוכרים נראה לי

Old Post Jul-05-2005 15:10 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: FinalScratch 2.0

quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
אני שוקל לקנות את ה"פיינל-סקרץ 2" - אני יודע שזה בזיון ולא מקצועי והכי טוב זה ויינלים - אבל כבר לי את הזמן והכסף להשקיע עליהם,
אולי הגיעה הזמן לנגן עם המכשיר הזה שיוכל פשוט לנגן כל קטע שאבחר מהלפטופ שלי...

בכל אופן אני לא יודע הרבה על מכשיר ועל מה הוא מסוגל, קראתי בכמה אתרים על המכשיר ולא הבנתי איזו נקודה חשובה, אז אם ידוע לכם אנא שתפו איתי.

- האם חובה לעבוד עם ציוד של סטנטון על הפיינל?
- וכמובן איפה אני מוצא חנות שמוכרת את זה בארץ במחיר נורמלי?

תודה מראש ניר.


חובה סטאנטון? לא נראה לי הלפרין מתקלט עם זה ולא נראה לי בכלל שיש בטי אל וי בדום בקו לשעבר או כמעט בכל מועדון בארץ סטאנטונים...
תבדוק לגבי הזמנה מחול יכול להיות שעם המשלוח והמכס והכל עדיין ייצא לך יותר זול בכמה מאות שקלים מבארץ


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-05-2005 21:15 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
skelz
.:: b0o ::.



Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ

אז ככה.. לא חובה סטנטונים ובכלל.. זה לא משנה כל כך באיזה פטיפון תשתמש
הערכה כוללת בתוכה
2 וינילים
ומכשיר לפינוח אותות שיש על הוינילים והפיכתם לאינפורמציה שאיתה התוכנה יודעת לעבוד וכמובן.. התוכנה.. הלפטופ שלו תזדקק לא כלול בעסקה
ד"א הפיינל סקראץ היא תוכנה אמינה מובססת לינוקס.. לפי מה שאני יודע

עכשיו קח עצה שלי
אל תקנה לפני שתנסה
אומנם הפיינל סקראץ מאוד מדובר ויש מלא ביקורות באינטרנט והכל
אבל אתה בתור לקוח צריך ללכת ולבדוק אם זה מתאים לך
מבחינת איכות מוצר ואמינות
לך לביטמן.. ותנסה את המערכת אם יש להם
חבל שתוציא על זה הרבה כסף בעבור מוצר שלא ירצה אותך כי זה לא זול בכלל

ואילן בדום יש טכניקסים.. אין מה לעשות.. זה סטנדרט תעשייתי


___________________
iLTa.. Forever!

Old Post Jul-05-2005 22:34  Israel
Click Here to See the Profile for skelz Click here to Send skelz a Private Message Add skelz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oXygen_tEAM
tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Tel-Aviv

תודה חבר'ה - עזרתם לי !

Old Post Jul-06-2005 00:30  Israel
Click Here to See the Profile for oXygen_tEAM Click here to Send oXygen_tEAM a Private Message Add oXygen_tEAM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > FinalScratch 2.0
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMidor & Six 4 Eight - No Mans Land [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStereonova - Changes [CD-R] [unreleased] [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!