|
Re: FinalScratch 2.0
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
אני שוקל לקנות את ה"פיינל-סקרץ 2" - אני יודע שזה בזיון ולא מקצועי והכי טוב זה ויינלים - אבל כבר לי את הזמן והכסף להשקיע עליהם,
אולי הגיעה הזמן לנגן עם המכשיר הזה שיוכל פשוט לנגן כל קטע שאבחר מהלפטופ שלי...
בכל אופן אני לא יודע הרבה על מכשיר ועל מה הוא מסוגל, קראתי בכמה אתרים על המכשיר ולא הבנתי איזו נקודה חשובה, אז אם ידוע לכם אנא שתפו איתי.
- האם חובה לעבוד עם ציוד של סטנטון על הפיינל?
- וכמובן איפה אני מוצא חנות שמוכרת את זה בארץ במחיר נורמלי?
תודה מראש ניר. |
חובה סטאנטון? לא נראה לי הלפרין מתקלט עם זה ולא נראה לי בכלל שיש בטי אל וי בדום בקו לשעבר או כמעט בכל מועדון בארץ סטאנטונים...
תבדוק לגבי הזמנה מחול יכול להיות שעם המשלוח והמכס והכל עדיין ייצא לך יותר זול בכמה מאות שקלים מבארץ
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|