|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Sorry hoor, maar waarom moet je je nou de hele tijd zo gedragen? Als je het niet belangrijk vindt, reply je toch gewoon eens NIET. Ik vind dat je de laatste tijd wat chagrijnig overkomt op het forum. Is het weer paartijd ofzo? |
Nee kijk wat een bullshit! Er wordt met 2 maten gemeten.
1) als ik zoiets post, een niet nuttige reply maak of iemand feliciteer (wat heel menselijk etc is) dan is het meteen "PM" of "Lekker belangrijk", vooral door het standaard clubje Roger, TranceZoner, Muppy, Magik (wiens posts voor 99% 'Burp' of iets dergelijsks kansloos is, waarbij ik me afvraag of daarnog hersens in zitten) en JP.
2) informatie die hier verder eigenlijk niets te zoeken heeft of heel lekker boeiend is, dat kan allemaal en wordt door dezelfde namen steeds overeind/omhoog gehouden gehouden.
Kijk live8 kan heel leuk zijn, maar zo zijn er nog 100.000 dingen. Dan zou je hier ieder nieuwsfeit kunnen posten. En dan zeiken die mensen over ons als we een aantal progthreads / Panamathreads hebben, wat wel house is en wat hier veel meer mee te maken heeft met dit board. Maar nee, dan moet er 1 duidelijk techno of progressive topic komen. Duidelijk Maak dan ook een nieuwstopic oid.
Maar goed, ik reageer wel niet meer op dat soort dingen. Als ik dit niet gereplied had net, was deze thread inderdaad snel naar pagina 2 gegaan, hadden Magik / Trancezoner / Roger niet eens gereageerd (maar met hun eigen posts houden ze hun eigen topics omhoog.
May-31-2005 09:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee kijk wat een bullshit! Er wordt met 2 maten gemeten.
1) als ik zoiets post, een niet nuttige reply maak of iemand feliciteer (wat heel menselijk etc is) dan is het meteen "PM" of "Lekker belangrijk", vooral door het standaard clubje Roger, TranceZoner, Muppy, Magik (wiens posts voor 99% 'Burp' of iets dergelijsks kansloos is, waarbij ik me afvraag of daarnog hersens in zitten) en JP. |
Ik zei dat PM, omdat het ten eerste in de regels staat dat felicitaties via PM moeten.
2) informatie die hier verder eigenlijk niets te zoeken heeft of heel lekker boeiend is, dat kan allemaal en wordt door dezelfde namen steeds overeind/omhoog gehouden gehouden. |
als een topic niet boeiend is kijk je toch niet? Ik zie ook veel threads die ik niet interessant vindt, maar toch bovenin blijven hangen.
Kijk live8 kan heel leuk zijn, maar zo zijn er nog 100.000 dingen. Dan zou je hier ieder nieuwsfeit kunnen posten. |
Een forum is toch ook wat mensen bezighoudt naast de muziek. Buiten dat vind ik dit behoorlijk interessant. Stel dat er nu eventueel dance-artiesten mee zullen doen. En volgens mij zitten er ook een hoop Coldplay liefhebbers op dit forum die wellicht ook wel mee zullen doen.
Maar goed, ik reageer wel niet meer op dat soort dingen. Als ik dit niet gereplied had net, was deze thread inderdaad snel naar pagina 2 gegaan, hadden Magik / Trancezoner / Roger niet eens gereageerd (maar met hun eigen posts houden ze hun eigen topics omhoog. |
dat zullen we nu nooit weten 
May-31-2005 10:11
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:39.
Forum Rules: