Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Vraagje over CUE files
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004
Question Vraagje over CUE files

'k heb dus een setvan +/- 2 uur en ook een cue file voor die volledige set. 'k Moet hem dus op 2cd's zetten.
Ik split dus mijn mp3 file maar dan kan je eigenlijk alleen nog maar het eerste deel van je cue file gebruiken.
Voor het 2de deel moet je die dan zelf maken op basis van die originele cue file maar da's beetje heel veel werk om al die minuten seconden en frames af te trekken en dan weer optellen...

Hoe doen jullie dat ?
Hoe kan je ervoor zorgen dat (bij mij) NERO part2 van de set begint te lezen bij bv 62:01:31(waar je het dus gesplit hebt). Zodat je m.a.w. die cue file kan blijven gebruiken.

Old Post Aug-04-2005 13:08  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Nee dat kan niet... (denk ik)... Rekenen is de oplossing

Of je moet gewoon index 01 beginnen bij die 62e minuut, maar of dat werkt?

Old Post Aug-05-2005 14:31 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by eieregooie
Nee dat kan niet... (denk ik)... Rekenen is de oplossing

Of je moet gewoon index 01 beginnen bij die 62e minuut, maar of dat werkt?

mja, kan ik eens proberen, mss verondersteld hij automatisch dat index 01 het begin is en dat ie dan gewoon optelt
'k heb er toch ook zo mijn twijfels over,
zal waarschijnlijk error geven ...

'k heb ook al gezocht op internet naar een rekenmachine die in tijd rekent, om het wat sneller te laten gaan maar voorlopig niet gevonden.

Mss dat iemand zoiets weet staan ?

ik wil zelf niet beginnen rekenen omdat dat gewoon wat teveel tijd zal innemen, 'k heb 7 ASOT die ik op cd ga zetten dus...
deel 1 staat er wel al op

Old Post Aug-05-2005 17:11  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by The_G0dfather
'k heb ook al gezocht op internet naar een rekenmachine die in tijd rekent, om het wat sneller te laten gaan maar voorlopig niet gevonden.

Mss dat iemand zoiets weet staan ?

Ik heb geen tijd om te zoeken, maar zoiets is in een mum van tijd te programmeren; dat moet te vinden zijn. Maar voor deze ene keer zou ik gewoon wat hoofdrekenen gebruiken, zal 't rapste zijn.

Old Post Aug-05-2005 22:41  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Vraagje over CUE files
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback03)Other old Trance track from 1999, pls help!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSophie Sugar - "In This Life" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:11.

Forum Rules: