צריך כרטיס למסיבה העיר האדומה זה לא חופשי ...? שנה שעברה ולפני שנתים הכניסה הייתה חופשית אז למה שיהיה השנה כרטיס?
יצא בטעות זה בקשר למסיבה של ארמין....
LOL...
המסיבה חינם ותעבירו תפוסטים האלה לטרד של ארמין
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA