|
טוב ככה...
אני תותח בטניס שולחן - למדתי שנתיים בקבוצה מקצועית בצעירותי, מאז אני עושה לכל הבסיסים והפזמניקים בצפר
לא רע בכלל בכדורעף....
ו............ כמובן.. פריזבי - למי שלא מכיר את המונח הלועזי אז קבלו אותה בעברית, הצלחת המעופפת.... זה ישמע לכם מוזר אבל כן... יש לזה מספר סוגי משחקים, תחרויות בינלאומיות ואף ארציות ובכלל זה הופך להיות מופשט לאלה בארץ..... נסו פעם לא יזיק לכם
תוכלו לקבל פה מידע איפה משחקים בארץ
www.frisbee.co.il
סליחה מראש על הפירסום.......
edit:
זרמו איתי אל תהיו חראות....
|