Kheb weer een klein vraagje... Ik zit namelijk al de hele tijd geplaaagd met een ingebouwde WMP tool in windows explorer (zie tekening hieronder):
Probleem is dat ik niet simpelweg door al mijn mp3'tjes kan zoeken, want telkens ik er op één kom te staan met m'n muisknop, dan is het precies of alles ff 'hangt' - waarschijnlijk omdat die domme WMP plugin ff de audio buffert ofzo. Soms moet ik zelfs explorer beëindigen en herstarten via task manager.
Misschien ni zo moeilijk op te lossen om dat weg te krijgen (ik heb er genoeg van), maar ik kan het gewoon niet vinden... Kan iemand mij helpen aub?
Thanks,
Wim
Jul-22-2005 10:05
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Jul-22-2005 11:14
Icone
In Dreams...
Registered: Nov 2001
Hehe, kheb zo goed als alles van Echano, maar de meeste reeds op cd-r. De meeste mp3's op m'n schijf heb ik ook op cd, dus het heeft ni veel zin van die weg te smijten
Is er ook een mogelijkheid om die WMP weg te krijgen in die balk ernaast zonder de hele balk weg te doen (dus zonder 'disable web-content')? Daar was ik eigenlijk naar op zoek...
Jul-23-2005 17:02
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by X-Tune
In de Europese versie van Win XP heb je daar al geen last meer mee.
Behalve als je iets wil draaien dat alleen op een versie lager dan DX9 moet draaien, want dat gaat langs geen kanten en dat foefke om een programma te laten draaien onder het principe van de vorige Windows werkt toch ook ni.
XP zuigt qua backward compatibility
Jul-24-2005 10:32
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by Dark Apostle
Behalve als je iets wil draaien dat alleen op een versie lager dan DX9 moet draaien, want dat gaat langs geen kanten en dat foefke om een programma te laten draaien onder het principe van de vorige Windows werkt toch ook ni.
XP zuigt qua backward compatibility
Ik weet niet waarom je hier over begint.
Maar ik kan nog altijd DirectX8 spellekes spelen met DX9.