Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gåshud...
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Gåshud...

Det ska krävas rejält starka känslor för att kroppen automkatiskt utlöser gåshud... och ibland kommer det när man lyssnar på en alldeles speciell låt. Vilka låtar får ni alltid eller ofta gåshud av? vad i låten är det som utlöser tror ni?

Rising Star - Touch Me brukar ge mig gåshud. Jag har några av mina bästa minnena från sommaren 2003 till just denna. Sedan har vi breaket i Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix) som funkar varenda gång för mig... ingen speciell anledning, det är bara så [icke beskrivningsbart] vackert så jag fattar inte Refrängen i Masters & Nickson - Out There funkar också, fröken Suissa är min stora svaghet

Old Post Jun-28-2005 02:39  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Shit, det är några stycken. Återkommer med dom när jag har lite mer tid. Jag brukar dock kalla fenomenet "audio-orgasm".

Old Post Jun-28-2005 03:59  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Basic Dawn - 'Pure Thrust (Nu Nrg Remix)'
^ Nackhåren reser sig varje gång i breaket, så otroligt mäktigt!

Old Post Jun-28-2005 09:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gurra
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

Gåshud? Eller såna där härliga rysningar längs ryggraden?
Själv brukar jag få sånt av speciellt goa- och psytrance. För där drivs melodierna lite extra och skruvas lite mer tills det verkligen når ett klimax.

Eller brukade iaf, var ett tag sen jag fick gåshud av nån låt. Men det är väl bara jag som blivit tråkig.

Old Post Jun-28-2005 12:33  Sweden
Click Here to See the Profile for gurra Click here to Send gurra a Private Message Add gurra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

kippenvelfaktorn blir som högst på Gouryella - walhalla (armin mix) hos mig och som två är det lovetronic - you are love (si brad dub)

Old Post Jun-28-2005 12:50  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

The Digital Blonde - Legato ligger bra till.

Old Post Jun-28-2005 13:54  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Nästan allt som Justine Suissa sjunger på får jag gåshud av..
Hennes röst är .. underbar!

Old Post Jun-28-2005 14:47  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Det är inte många låtar som ger mig den reaktionen.. men art of trance - breathe (dawnseekers mix) är en av dem. sen beror det ju lite på situationen oxå förstås. om jag t.ex. får höra delerium - silence (tiesto rmx) när jag är ute o dansar i fyllan så blir jag helt galen

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Jun-28-2005 14:57  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix)
en av flera kommer inte på flera just nu...

Old Post Jun-28-2005 20:14 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by ShyTrance
william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix)
en av flera kommer inte på flera just nu...

just det fan! fick tidernas öron-orgasm när ferry släppte den på Mondo

Old Post Jun-29-2005 01:18  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

CJ: Du är inte ensam om att få rysningar av dessa låtar. När jag lyssnar på Corderoy - Sweetest Dreams [Ferry Corsten Remix] så får jag rysningar så fort jag hör att de där rösterna i början av låten. Breaket är fantastiskt och det får mig att rysa till ännu mer. Efter breaket byggs låten upp och kommer fram mer upplyftande. Det är då jag hör den fantastiska basen blandad med melodin och de otroligt vackra stringarna. Sedan har vi breaket igen och då byggs låten upp än en gång och får en enormt vacker basmelodi samtidigt som stringarna fortsätter att lyfta låten. Till slut är den så upplyftande att alla hårtstrån höjer sig.

Jag gillar även Corderoy - Deeper [Dub Mix]: Ännu en fantastisk kreation av Corderoy. Jag älskar de!

Masters & Nickson Feat. Justine Suissa - 5th Dimension [Out There] är riktigt härlig. Den börjar rätt lugnt med ett fint beat som följer med hela vägen, Sedan börjar den lyfta upp sig självt och man hör Justine's vackra röst. Samtidigt som låten är uplyftande så sjunger Justine i samma takt, Jag får gåshud! Rösten är gudomlig!

Andra låtar som jag får gåshud av:

Moonman/Ferry Corsten - Galaxia [Solar Stone Remix/2005
Witness of Wonder - Emotions In Motion [The Thrillseekers Remix]
System F Vs. Armin van Buuren - From The Hear
Mike Shiver - Feelings [Instrumental Remix]
Solid Sessions - Janeiro [Armin van Buuren Remix]
Riva - Time Is The Healer [Armin van Buuren Dub]
Tektonik - Shine [DBA Remix]
Solar Stone - Seven Cities [Solar Stone's Atlantis Remix]
Gouryella - Ligaya/Tenshi/Walhalla
Mirco de Govia - Voller Sterne [Super8 Remix]
Lexicon 4 - Reach Me

Old Post Jun-29-2005 01:35  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

Jag får knappt gåshund av musik längre. Mest beror det väll iof på att jag inte klarar av trance längre, och istället har börjat söka mig till techno / house. Kan dock få gåshund av en och en annan låt med grymt mkt driv i ibland t.ex. något från thomas krome eller chris liebing.

KESO!

Old Post Jun-29-2005 03:54  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gåshud...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProper old skool c1990/91 tune to be ID'no.2! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBubble Fish - "Sushi Lovers" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:26.

Forum Rules: