Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eddie Halliwell Tearing It Up
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003
Eddie Halliwell Tearing It Up

http://www2.tranceaddict.com/forums...124#post4845124

Såg den här tråden i "Music Discussion". Jävlar vad skillad kille, antingen är han sjukt taggad eller så har en förkärlek till en viss export produkt från sydamerika.

Vad tycks?

Old Post Aug-11-2005 21:20  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

halliwell är rent igenom galen när det kommer till att leka med musiken. Han e som gielen fast 100 gånger värre OCH med den stora skillnaden att han lyckas hantera "leken"

eddie e kung på mixern imo

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-11-2005 22:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

gillar hans juckande

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Aug-11-2005 23:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

haha - klockren jävla snubbe! Påminner mycket om Zabiela, han är om möjligt snäppet ännu vassare...

www.laszlo.se

Old Post Aug-11-2005 23:31 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Det ser fan ut som om han sätter på mixern emelleanåt.

Old Post Aug-12-2005 09:01  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Han är onekligen grym ! Fan va kul de ska bli att se han på kryssen !!!!!

Har sett ett par DJs tidigare som kör det där... bla. JE Haugfos från Norge då han spelade på Fokused club sommaren 2004

Old Post Aug-12-2005 09:58  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

m på te var han ju rätt "uppåt" så att säga.. blir nog jäkligt skoj att se honom på kryssningen, montont o scratchigt

Old Post Aug-12-2005 13:11  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Vilken tokstolle!

Härligt inlevelse han har. Verkar ju vara skapligt uppskattad av publiken också

Old Post Aug-12-2005 15:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat

www.laszlo.se

Old Post Aug-12-2005 18:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat

Lägg av med det då. Att se en DJ som är helt tokig bakom spelarna är ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's!

Old Post Aug-12-2005 18:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat

ska be å få hoppa med i galen @ home klubben
står å dansar å skuttar å leker ball när jag lirar hemma, sen blir man tokfeg dom få gångerna man spelar ute å står som en staty å smådiggar ^^

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-12-2005 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by Gate 42
Lägg av med det då. Att se en DJ som är helt tokig bakom spelarna är ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's!

Word, så sant som det är sagt.

Old Post Aug-12-2005 19:05  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eddie Halliwell Tearing It Up
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOldie but can't ID? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOriental Express - "Starship" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:01.

Forum Rules: