Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [13-08-2005] FFWD Official Afterparty (Club Asta - Den Haag)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
[13-08-2005] FFWD Official Afterparty (Club Asta - Den Haag)

Encore une belle soirée en perspective à l'Asta.

Mark Norman (Blackhole)
Perry O'Neil (Armada)
Menno De Jong (Intuition, Anjunabeats, Captured)
Leon Bolier (Bonzai, Armada)

23h00 - 05h00

le prix d'entrée est fixé à 7,50 euros ou 5 euros pour les membres de L'Asta. Si vous visitez le char Intuition à la FFWD Heineken Party qui aura lieu dans l'après-midi du 13 à Rotterdam, vous recevrez un flyer qui vous donnera un accès gratuit à cette soirée.

Old Post Jul-26-2005 08:30  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
astateofitaly
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004
Love is in the air

Very Interesting Line Up

Old Post Jul-26-2005 10:17  Italy
Click Here to See the Profile for astateofitaly Click here to Send astateofitaly a Private Message Visit astateofitaly's homepage! Add astateofitaly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Dommage que Perry O'Neil et Leon Bolier ne m'intéresse pas à voir en Live sinon j'aurais été !

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Jul-26-2005 10:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Le 13/08 beaucoup seront à Zurich dont moi

Beau line up tout de même.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jul-26-2005 12:02  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Ca se peut que je vienne à la Tomorrow Land le lendemain, je me demande si c'est bien raisonnable d'enchainer avec la FFWD plus l'after a l'Asta la veille...

En tout cas, line-up plus qu'interessant, Kartman tu sais, Perry en live c'est quelquechose

Old Post Jul-26-2005 18:22  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Je vais peut-être faire cette soirée et enchainer le lendemain avec Tomorrow Land. Si mes calculs sont bons, j'aurai quand-même dormi 3-4 heures. Tout dépend à quelle heure jouent Jon O'Bir, Ferry Corsten, Ghost, Sven Vath, Mojado et Fred Baker. S'ils jouent ds la soirée, ca m'arrangerait mieux bien sûr..

Old Post Jul-26-2005 18:36  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: [13-08-2005] FFWD Official Afterparty (Club Asta - Den Haag)

quote:
Originally posted by lost_in_trance
Si vous visitez le char Intuition à la FFWD Heineken Party qui aura lieu dans l'après-midi du 13 à Rotterdam, vous recevrez un flyer qui vous donnera un accès gratuit à cette soirée.

Si vous étiez au Club Asta ce WE, ils en distribuaient des flyers...

Old Post Jul-26-2005 21:22  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004
Re: Re: [13-08-2005] FFWD Official Afterparty (Club Asta - Den Haag)

quote:
Originally posted by maxxyme
Si vous étiez au Club Asta ce WE, ils en distribuaient des flyers...

ALors toi...... Vindju, tu me cherches hein ???!!!

Old Post Aug-01-2005 20:15  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [13-08-2005] FFWD Official Afterparty (Club Asta - Den Haag)
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother Favorite [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - Unknown Pleasure (Dub Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:16.

Forum Rules: