|
Cubase --> wie helpt me!?!?!?!
Beste TA'ers,
Ik heb onlangs Cubase ergens vandaan gehaald om es te kijken wat mijn producing capaciteiten nu eigenlijk inhouden.
Vergis me niet, ik ben serieus van plan muziek te produceren en niet voor de grap m'n zondagmiddag ergens mee te vullen.
Het probleem is dat ik dus helemaal geen fuck van dat Cubase snap en niemand ken die er wel wat over kan zeggen, mijn vraag is dus: gebruikt hier iemand Cubase en kan diegene mij op weg helpen?
Alvast bedankt.
___________________
This is my sig.
|