Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Regnet det bara öser ner...
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Delta-9
tranceaddict in training

Registered: Jul 2005

Tjenare!

Mitt första inlägg... o regnet det bara öser ner. Någon som saknar den tropiska värmen vi hade för någon vecka sedan? Jag gör det otroooligt mycket... så pass mycket att jag funderar på att hoppa på en charter ner till solen. Men i brist på annat får man väl röka en spliff. :-)

*smoke on*

// Delta-9

Old Post Jul-27-2005 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Delta-9 Click here to Send Delta-9 a Private Message Add Delta-9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Välkommen till sweTA!

Posta gärna såna här ämnen i Klotterplankstråden, så slipper vi att få mkt icke trancerelaterade trådar.

Old Post Jul-27-2005 12:03  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Om en vecka flyr jag landet, så jag klarar mig! (:

O välkommen!
http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=10

Old Post Jul-27-2005 12:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

välkommen till sweta =)

kom just tillbaka till det här landet, o fy fan va kallt det e indeed... hehe

Old Post Jul-27-2005 22:09  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Skitsamma här faktiskt

Old Post Jul-27-2005 22:30  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

jag svettas här i spanien så d e lugnt

Old Post Jul-28-2005 08:29 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew
välkommen till sweta =)

kom just tillbaka till det här landet, o fy fan va kallt det e indeed... hehe

Ja vart i helvete är solen och värmen.... hatar allt som klagade på den tropiska värmen för nu klagar samma människor på kylan också... för det är rätt typiskt just för Svenskar att klaga, eller vad vet jag det kanske dom gör i andra länder också men just de att första klaga på vinterns kyla och snö, sedan regn och rusk för att sedan klaga på värmen...

Men men jag önskar det var mer värme eftersom jag fortfarande har semester...

Delta-9... Välkommen till SWETA !

Old Post Aug-03-2005 09:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Lasseman klagar aldrig någonsin på värmen...men nu jävlar...jag bara ber till högre makter att det blir fint väder i helgen....

www.laszlo.se

Old Post Aug-03-2005 09:51 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Jag är tillbaks på jobbet sen en och en halv vecka. Så vilket väder det är spelar egentligen ingen roll. Dock är det alltid trevligare att gå iväg halv fem på morgonen om det är lite ljust och varmt istället för bäckmörkt och isande kallt

Old Post Aug-03-2005 14:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan..

Old Post Aug-03-2005 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mr_fisken
ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan..

Stackare....

Old Post Aug-03-2005 17:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by mr_fisken

Usch!
Helt ärligt usch!
Jag är glad att jag bor i Sverige. Här har vi det sälland så där äckligt varm!

Old Post Aug-09-2005 16:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Regnet det bara öser ner...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice Tune. Please Id! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackShahi - Royal Bengal (Original Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:44.

Forum Rules: