Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > oj oj längesen =) men här har ni kärlek
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

längelängesen jag skrev nått på TA..men jag tog tag i lite trådar o slängde ihop en mix..

http://pluto.bananer.net/~kml/kml-s...oegsta_grad.mp3

blandad musik.. från då(2).. nu(2)..och framtiden(4)

kram o hej

Old Post Aug-02-2005 13:37 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

har bara skummat igenom den som snabbast.. sitter på lan och bf2:ar.. du kan inte lägga upp tracklist? vill gärna veta vilken låt som börjar kring 15:50.

Old Post Aug-02-2005 22:30  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Drar ner den nu i 800 knyck.

insignificant cor member alliance

Old Post Aug-03-2005 15:40  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Vill ha tracklist.

Old Post Aug-12-2005 22:46  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Cloudburst
Drar ner den nu i 800 knyck.

här går det bara i 600 =/ jobbigt

Old Post Aug-13-2005 10:52  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Kaveh Azizi - ID (CDR)
Kaveh Azizi - ID (CDR)
Beckers - Fake (Original Mix) (Polaroid Recordings)
Sertac Kaya - Elusive (Original Mix) (CDR)
Christopher Lobsinger - A Summer Dream (CDR)
Serta Kaya - Ultima (Hakan Unsal Mix) (CDR, 1Shot)
Leama - Melodica (Original Mix) (Baroque Records)
Ozric Tentacles - Ta Khut (Original Mix) (Pancromatic)

ok =) här kommer tracklist

2 första låtarna är av (enligt mig) sveriges bästa producent ..han klarar av allt från melodisk trance, goa, dnb till breaks.. (och arabisk pop) =) ja allt.. den ultimata producenten..dock inte fått sitt stora genombrott än som resulterar i vilda fester på spybar o sånt.. men det kommer ..när dessa blir släpta vet ingen =) men det kommer!!

3e är en lite udda låt från tidigare iår =) inte så många som hört..men en trevlig produkt..

4e är från ytterligare en "vän" .. bland turkiets bättre producenter (enligt mig) .. och denna låt kommer om några månader på en dubbeltolva.. med 3 mixar

som 5e låt har jag valt en ganska mjuk och svävande låt.. inte heller fååt officiellt släpp..men borde komma till höst/vinter..

6e..Hakan unsals mix på ultima finns bara på cdr än sålänge .. men
så fort det finns nått att fylla ut flippen så kan vi vänta oss ett fint släpp =) (kolla originalet och andrew k mixen.. släppt på 1shot.. MYCKET bra!!)

sen har vi Leama - melodica =) så vacker.. var 3e låten jag hörde från honom för några år sedan och sen dess vart kär.. klockren!

avslutningen valde jag ta khut för det är en perfekt avslutning.. mixningen kanske inte va den bästa =) men kvaliten på låten jämnar ut det =) (=

sådär..hoppas ni gillar mixen.. kram o hej

Old Post Aug-13-2005 12:58 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

quote:
Originally posted by Kamelen
1. Kaveh Azizi - ID (CDR)

ok =) här kommer tracklist

2 första låtarna är av (enligt mig) sveriges bästa producent ..han klarar av allt från melodisk trance, goa, dnb till breaks.. (och arabisk pop) =) ja allt.. den ultimata producenten..dock inte fått sitt stora genombrott än som resulterar i vilda fester på spybar o sånt.. men det kommer ..när dessa blir släpta vet ingen =) men det kommer!!

Fan, jag visste det var gamle Kaveh som var i farten. Måste ha hört nått clip nån gång på TNU eller TA... Min favorit i mixen.

Old Post Aug-13-2005 15:20  Finland
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

WTF! Jag drog hem detta set i FEM MBPS...MB som i megabyte...och jag sitter på en 10mbitslina...fiiifan nu ska jag lyssna

www.laszlo.se

Old Post Aug-14-2005 10:57 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

lacksesepsotygh

det är sertac kaya - elusive

lazlo

=) hehe ska man ha saker på nätet så ska man ha det på superlina =)(=

kom med feedback sen.. så man vet till nästa gång =) vad var dåligt..etc.. låtvalet sög? mixningen dög? är jag bög? osv.. nu fick ni lite rhymes oxo

kram!

Old Post Aug-14-2005 11:15 
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Cloudburst
Fan, jag visste det var gamle Kaveh som var i farten. Måste ha hört nått clip nån gång på TNU eller TA... Min favorit i mixen.

skoj att höra! :D

tokgrymt låtval annars kamelen! :)

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Aug-14-2005 22:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > oj oj längesen =) men här har ni kärlek
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Id This Killer-tune!!! #1 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGraffik - Lesser Man (Satoshi Tomiie Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:12.

Forum Rules: