|
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Eeh man, ik had gezien bij de TL topic dat er nog veel mensen van op TA aan deelnamen, waar moetk het anders vragen?? En als ik een antwoord heb mag dezen topic weg ze. Kalm |
Ik ben kalm Je kan het in 'off-topic' plaatsen.
Best effe een mailtje naar Jim sturen.
|