Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Video Tiesto live La part II est uploadée !
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Dog Running Video Tiesto live La part II est uploadée !

New set dl ça quand vous pouvez mais ça le fait carrément.

Alors http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=28179

A+

Last edited by LoginZ on Dec-12-2001 at 15:39

Old Post Dec-10-2001 17:12 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Thumbs up

merci bien!

Old Post Dec-11-2001 09:36 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Love Beaucoup de questions!

Put*********!
Superbe cette vidéo, la boite a l'r vmt top (ca se passe où???) & la zik... C'est quoi le titre de la piste 1???
Nom de Dieu, c'est l'hallu comme tu dis!

C'est un Tiësto comme je les aime ça! Le set de la video est-il dispo???

MERCI LOGINZ, VITE LA SUITE!

Un bon titre à vous procurer : Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix) c'est une petite bombe!

Last edited by Lytchix on Dec-12-2001 at 14:31

Old Post Dec-12-2001 14:23 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Put1 ça fait du bien qu'il est des gens à apprécier cette vidz car c'est lourd de traiter ça en deux fois d'autant qu'il a fallu que je la casse en deux morceaux et avec les aleas de la connxeion au forum. Je sais qua Swamper fait un truc bien avec unknown tracks mais c'est vrai que j'ai pas pu modifier le thread quand j'ai voulu.

M'enfin, j'en ai plein les fesses d'avoir que 100 meg de webspace donc je vais m'arranger pour en avoir 300 d'ici à la fin décembre...

Héhé.

Bon, la vid maintenant, c'est vrai k'elle est kewl en plus je l'ai rippé direct d'un dvd => donc la qualité pour un divx est au dessus de tout soupçon.

Tracklist :

Yahel - Open your mind (Magikal remake)
Secret world - Psycopath
Impact - Modular control

concernant le set j'en doute mais c'est pas dur d'extraire ça de la vidéo. =)

Si vous êtes top motivé je vous ferai ça

Concenant la boite je pense avec toute reserves que c'est le Melkweg à amsterdam.

Et c'était le tiesot solo tour 2000, alors quand je vous dit que vous avez manqué quelquechose pour le Tiesto solo 2001 vous me croyez maintenant, non ?

TIESTO ROXXX quand il veut

Last edited by LoginZ on Dec-12-2001 at 16:06

Old Post Dec-12-2001 15:56 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T0m_
tranceaddict

Registered: Dec 2001

Arf, le lien vers le thread est mort :(

Moi aussi yé la veux la vidéo lol ..

++
Tom

Members Of Mayday - 10 in 01 (PvD Rmx)

Old Post Dec-17-2001 20:32  France
Click Here to See the Profile for T0m_ Click here to Send T0m_ a Private Message Visit T0m_'s homepage! Add T0m_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Love

j'espère que tu te la procureras!! C une petite merveille cette video, crois-moi!!

Old Post Dec-17-2001 21:19 
Lytchix
Retired TranceAddict

quote:
Originally posted by LoginZ

Concenant la boite je pense avec toute reserves que c'est le Melkweg à amsterdam.

Hum je pense que c'est au chemistry car il y a de la pub sur la video (je l'ai maté au moins 10 fois!!)

www.chemistry.nl

Old Post Dec-17-2001 21:35 
LoginZ
Veteran in training

Ah Lytchix tu m'éclates t'es un vrai malade toi quand t'aime quelquechose

Vieux fou, va.

Bah en tout cas je connaissais pas le chemistry avant.

Et j'avoue qu'en voyant la video je me suis dit que c'est c t une drole d'adresse ce cheminstry.nl, et qu'il fallait bein être en hollande pour voir des trucs qui concerne la chimie dans une boite.

Maitenant je comprends mieux.

Je devrais la reposter y a un peu trop de monde a être passer à coté...

A+

Old Post Dec-18-2001 10:43 
Shito
fantôme

J'ai hâte de voir ca!

Old Post Dec-18-2001 15:09  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Sneaker Pimp

Classe le smiley!
tu le sors d'où???

Old Post Dec-18-2001 17:15 
Shito
fantôme

Créations de potes à moi!

Old Post Dec-20-2001 12:52  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

hey Shito tu te fais de plus en plus rare , ou as tu disparu ?

Old Post Dec-20-2001 12:58  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Video Tiesto live La part II est uploadée !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - Proggy track (listened a few times) [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFractal Structure - Lost Sequence (Anima Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:09.

Forum Rules: