ב 25.12.01
בשעה 00:00
התחיל ב BU 99 FM
סט של DJ עופר ניסים
הוא שם פשוט דברים מקפיצים
אם מישהו שמע או יודע על מה אני מדבר
בבקשה תנו לי את השמות של הטראקים מהסט שלו
תודה
Dec-24-2001 22:22
nimrod levi
Shining Star
Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv
ב00:15
הוא שם את
depeche mode - free love(deep dish bootleg mix)
זה מה שאני יודע
Dec-24-2001 22:40
dj-tooli
tranceaddict in training
Registered: Dec 2001
Location: Netanya
תודה
תודה
עוד מישהו זיהה טראקים אחרים ?
Dec-24-2001 22:56
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
עופר ניסים??? זה לא שחקן כדורגל בהפועל חיפה?
חחחחחחחחחחחחח
אם הייתי קולט BU הייתי עוזר...
Dec-25-2001 00:13
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
עופר ניסים... שוווווווווווו?!
___________________
Dec-25-2001 00:23
dj-tooli
tranceaddict in training
Registered: Dec 2001
Location: Netanya
בקשר להצהרה שלך שזה שחקן בהפועל חיפה...אז לא
quote:
Originally posted by Gil Shwarts עופר ניסים??? זה לא שחקן כדורגל בהפועל חיפה?
חחחחחחחחחחחחח
אם הייתי קולט BU הייתי עוזר...
אתה מתכוון לאורן ניסים שחקן כדורגל
עופר ניסים הוא DJ
:-)
Dec-25-2001 00:59
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
חחחחחחח
יש להם קשר איכשהו??..
שמע אחי.. אולי כדי לך לנסות את זה גם בפורום של בי יו.. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך יותר
Dec-25-2001 08:45
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
עופר ניסים הוא היוצר
טראנס פסיכודלי
oforia
לא?
מוזר שהוא שם דיפ דיש במיקס שלו.......
Dec-25-2001 11:15
dj-tooli
tranceaddict in training
Registered: Dec 2001
Location: Netanya
quote:
Originally posted by DJ-Energy חחחחחחח
יש להם קשר איכשהו??..
שמע אחי.. אולי כדי לך לנסות את זה גם בפורום של בי יו.. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך יותר
אני מנסה גם בפורום של BU אבל אף אחד לא עונה שם
אין שם אנשים שמבינים במוסיקה אלקטרונית כמו שפה
בגלל זה אני מעדיף פה
Dec-25-2001 13:26
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם
ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ?
בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה
אני בטוח שנעלה על משהו...
___________________
Never again.
Dec-25-2001 14:52
dj-tooli
tranceaddict in training
Registered: Dec 2001
Location: Netanya
quote:
Originally posted by DjChook אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם
ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ?
בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה
אני בטוח שנעלה על משהו...
הבעיה שזה היה אתמול
ואני כבר לא זוכר
זה טראקים בסגנון של:
depeche mode - Free Love (Deep Dish Bootleg Mix)
והטראק של PET SHOP BOYS שהוזכר פה למעלה בהודעות