Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > The Last Atlant - Oasis [Full 256kbps]
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004
The Last Atlant - Oasis [Full 256kbps]

Voilà la compo du soir, qui reflète bien mon état d'esprit je crois, elle est courte mais je la sens bien comme ça...
Enjoy!
The Last Atlant - Oasis

Old Post Sep-03-2005 22:10 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

Sympa
De trés beaux samples. C'est marrant mais j'ai trouvé qu'il manquait une jolie voix féminine chantant sur le morceau.
Je pense que c'est le fait que tu ais utilisé des samples style guitares qui m'ont fait pensé à ça.

Old Post Sep-03-2005 22:54  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by MinsK
Sympa
De trés beaux samples. C'est marrant mais j'ai trouvé qu'il manquait une jolie voix féminine chantant sur le morceau.
Je pense que c'est le fait que tu ais utilisé des samples style guitares qui m'ont fait pensé à ça.

y a pas de guitare mais y a un sample d'une nana qui chante...

Edit: pwnd!

Old Post Sep-03-2005 22:58 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

quote:
Originally posted by d-miurge
y a pas de guitare mais y a un sample d'une nana qui chante...

Edit: pwnd!

J'ai jamais dit que c'était une sample de guitare!! "style guitares"
Mais c'est vrai qu'en réécoutant on dirait que ca resemble à du piano, enfin c'est entre les 2 lol!
Je parle du sample qui commence à 0:53

Edit: Pour le "chant" de la fille, merci j'avais entendu! Mais je parlais pas d'un sample de voix féminine mais d'un vrai chant où la fille dit des phrases!

Old Post Sep-03-2005 23:09  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by MinsK
J'ai jamais dit que c'était une sample de guitare!! "style guitares"
Mais c'est vrai qu'en réécoutant on dirait que ca resemble à du piano, enfin c'est entre les 2 lol!
Je parle du sample qui commence à 0:53

Edit: Pour le "chant" de la fille, merci j'avais entendu! Mais je parlais pas d'un sample de voix féminine mais d'un vrai chant où la fille dit des phrases!

c'est un fender rhodes!
Le chant oué pk pas...

Old Post Sep-03-2005 23:14 
MinsK
Tranceaddict supreme

quote:
c'est un fender rhodes!

Aaaah ok! Voilà pkoi j'arrivais pas à bien savoir si c'était du piano ou guitare! lol

Old Post Sep-03-2005 23:18  France
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004
Love is in the air

trop dla balle la track

tjs au top d miurge

Old Post Sep-03-2005 23:38  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002

on a ouvert un label chillout/lounge: Elemental (non pas Emmental LOL)

Si ca t'intéresse d'en faire qqs uns comme ça et nous envoyer, c purement digital niveau ventes mais ça peut être intéressant non?

En tt cas moi j'aime bien ce que j'ai entendu.

Bizz
L.

Old Post Sep-04-2005 06:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

j'adoore! tu te gaves. continu comme ça

Old Post Sep-04-2005 09:19  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Lolo
on a ouvert un label chillout/lounge: Elemental (non pas Emmental LOL)

Si ca t'intéresse d'en faire qqs uns comme ça et nous envoyer, c purement digital niveau ventes mais ça peut être intéressant non?

En tt cas moi j'aime bien ce que j'ai entendu.

Bizz
L.

avec plaisir

Old Post Sep-04-2005 09:19 
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
Thumbs up Re: The Last Atlant - Oasis [Full 256kbps]

quote:
Voilà la compo du soir, qui reflète bien mon état d'esprit je crois, elle est courte mais je la sens bien comme ça...
Enjoy!
The Last Atlant - Oasis

Tout simplement superbe, j'adore !

Sony MDR-V700

Old Post Sep-04-2005 17:16  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Re: Re: The Last Atlant - Oasis [Full 256kbps]

quote:
Originally posted by BaCkFiRe
Tout simplement superbe, j'adore !

merci beaucoup!

Old Post Sep-05-2005 21:30 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > The Last Atlant - Oasis [Full 256kbps]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLange - Follow Me (ID remix) [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWalt & Feliz - "Expansion" (Original Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:44.

Forum Rules: