|
Re: ט"ו באב
| quote: | Originally posted by Major_X
היי חברים,
תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב?
נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים...
תודה,
אייל. |
שום פרחים שום דבר
רוצה תחזרי לא רוצה לכי כוסעמו
עברנו תגיל של התחנפויות
דבר איתה תגיד לה את חסרה לי פה ושם
לא טוב לה תן לה דוך בפנים
|