Wie kent er nog wat "lekkere" female dj's met foto's die ik ken ik zijn deze Eye Riz DJ Astrid ( die is wel aangekomen d8 ik ) Lady Dana kent iemand er nog meer?? groetjes
___________________ I hate the global warming hoax
Last edited by Siesta on Aug-19-2002 at 13:59
Anne Savage!!!
quote:Originally posted by Optimus Anne Savage!!! WOW die mag er best wezen, GreeTZ
Femme Fatale
Femme Fatale! (heb zo ff geen pic) en Lady Aïda (www.rebelbass.com zal wel een picje staan) [edit]Kuipers was al eerder [/edit]
Monika Kruse @ Nature One 2002: Met vriendelijke groet.
-={ DJ Mea }=- (met zon streepje op de e, geen zin om dat uit te zoeken met me numkeypad)
___________________ We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
dj rap monika kruse misstress barbara secret simba Promiss 100% Isis Estroe Meer kannik ff niet bvinden
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Bijna vergeten!! MISS DJAX!!!! Met vriendelijke groet.
quote:Originally posted by mr.marcello Bijna vergeten!! MISS DJAX!!!! Met vriendelijke groet. zow, meeste vrouwelijke dj's zijn echt knap, zijn ze nu door hun kwaliteiten of door hun uiterlijk bekend geworden :S greetz
quote:Originally posted by DJ_Siesta zow, meeste vrouwelijke dj's zijn echt knap, zijn ze nu door hun kwaliteiten of door hun uiterlijk bekend geworden :S Maakt mij eigenlijk niet uit! Ben blij dat ze er zijn!! Als tijdens een feest hun set dan tegenvalt, heb je nog altijd iets anders om van te genieten!! Met vriendelijke groet.
Voordat we het vergeten DJ Marcella zij deed vroeger op dinsdagavond altidj een programma, echt leuke meid is het, daar mocht ik eens naast draaien. GreetZ