Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mixprogram till datorn?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BFS
tranceaddict

Registered: Oct 2005
Mixprogram till datorn?

Finns det något bra mixprogram till datorn som är lättöverskådligt?

Det är inget livemixprogram jag är ute efter utan ett som man kan göra perfekta partymixar av mp3s och sedan bränna ut.

Old Post Nov-10-2005 22:03  Sweden
Click Here to See the Profile for BFS Click here to Send BFS a Private Message Add BFS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Senaste versionerna av Mix Meister fungerar riktigt bra.
http://www.mixmeister.com

Du kan göra klar mixar senare i tidslinjen medans det spelar samtidigt tidigare i tidslinjen.

Lätt program med fler möjligheter.

Old Post Nov-10-2005 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

annars är Traktor Studio jävligt bra

Old Post Nov-10-2005 22:41  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

eller ableton live 5, dock brutal overkill att pynta 5 lax för å svänga ihop lite partymixar. Men om du kan "låna" det av någon så why not

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-11-2005 02:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by jofawe
annars är Traktor Studio jävligt bra

Agreed, Traktor är grymt.

Old Post Nov-11-2005 17:57  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by hustler
Agreed, Traktor är grymt.

Shite, Jag har fan aldrig fattat Traktor

Old Post Nov-11-2005 18:36  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by zoric
Shite, Jag har fan aldrig fattat Traktor

haha, det är inte så svårt.. eller jag fatta inte heller i början (hade iof dock aldrig intresseat av det eftersom jag har hårdvaror hemma) men en kompis till mig lekte mycket i det och visade mig lite.
Det är ju nästan bara att läga in låtar och trycka på sync-knappen så går allt i takt och blir perfekt:P

www.myspace.com/christianohman

Old Post Nov-11-2005 18:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Christian Ö.
haha, det är inte så svårt.. eller jag fatta inte heller i början (hade iof dock aldrig intresseat av det eftersom jag har hårdvaror hemma) men en kompis till mig lekte mycket i det och visade mig lite.
Det är ju nästan bara att läga in låtar och trycka på sync-knappen så går allt i takt och blir perfekt:P

Jag antar att jag inte riktigt har tittat igenom programmet tillräckligt mycket..

Old Post Nov-11-2005 20:29  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by Christian Ö.

nä, inte direkt, om man förlitar sig på traktor's bpmläsare då är man helt fel ute, eftersom det inte alltid är rätt, då använder man örat.

Old Post Nov-12-2005 11:12  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by montana
nä, inte direkt, om man förlitar sig på traktor's bpmläsare då är man helt fel ute, eftersom det inte alltid är rätt, då använder man örat.

okej, jag vet inte för jag har aldrig använd traktor seriöst... bara testat någon gång men när min kompis visa så verkade det vara så simpelt

www.myspace.com/christianohman

Old Post Nov-12-2005 14:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mixprogram till datorn?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Precision @ Global DJ Broadcast on Party 931(09-29-2003) track #2 please help!!!!! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrbital - "Illuminate" (Charlie May Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:37.

Forum Rules: