|
Håll gärna utkik (soul)
Enligt min kollega på skivbolaget så ska tv-kanalen the voice spela 'Soul'-video nu. Så om nån av er har den kanalen (jag har den inte) så kanske ni kan hålla ett öga och ett öra öppet för den. Please let me know, för allt har gått segt med den singeln fram tills nu. Sen är det ju lite intressant att veta hur pass bra, eller dåligt, det går där de spelar den.
Well, that's all for now
___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman
|