|
|
|
|
 |
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002
|
|
|
Ik heb gisteravond alleen het voetbal gekeken. Ik vond het voor de eerste uitzending zo slecht nog niet, maar er zijn wel veel dingen die verbeterd kunnen worden. Die interviews met een fan voor en na de wedstrijd gaan nergens over, mogen eruit (en dus ook het shot van die fan in de rust). Daarnaast zijn het de hele tijd dezelfde shots die je krijgt, vooral bij Roda tegen Twente was het erg. Hele tijd een zoom als de rechtsbuiten/linksbuiten de bal had en een actie ging maken. Na elke kans dezelfde zoom op de speler, en als de keeper nog wat gedaan had een korte zoom op hem.
Verder vond ik het graphic ding wat ze gebruiken bij een wissel verwarrend. Ik dacht eerst dat de speler rood kreeg, maar toen kwam er een nieuwe naam met een groene pijl (of iets wat daarvoor aan moest).
Na de wedstrijd die statistieken vind ik wel leuk om te zien, maar geef dan tijdens die interviews ook even de namen van de spelers. Vooral bij die eerste gast van Heracles had ik echt zoiets van wie the fuck is dat.
De commentatoren waren niet allemaal even goed, maar die moet je nog het voordeel van de twijfel geven.
De graphics (of hoe je dat noemt, iemand?) die ze gebruiken (met doelpuntenmaker, stand, opstelling etc.) vind ik wel mooi, ook leuk met die foto's van de opstelling. Enige wat daar aan mankeert is dat die stand/tijd e.d. zo ongelooflijk klein zijn, ook bij RTL5 vrijdag. Het logo van de zenders is supergroot, terwijl de stand/tijd e.d. superklein zijn.
Mulder en Timmer waren wel sterk, alleen de drie-op-een-rij formatie snap ik niet helemaal. Genee zit nu bij elke vraag met de rug naar iemand toe, niet echt slim.
Het is gelukkig pas de eerste uitzending, en het viel me zeker mee. Verbeteringen zullen wel snel komen en het is te hopen dat ze, zoals eerder gezegd in deze topic, ook 's nachts de wedstrijden gaan herhalen 
|
|
Aug-14-2005 12:12
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:45.
Forum Rules: